Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Ja det undrar jag också ser ut som jag är i minst vecka 15 :0 någon som vet?
Jaha hade jag ingen aning om! Va ju lite skönt o slippa dra ner byxorna iaf! ;) Jag fick ny tid den 15e Jan tror jag. Alltså om ca 1 1/2v så då borde jag vara i v8 vilket jag förstått är optimalt för att kunna se fostret o hjärtrörelser o datera. Om bebben hänger kvar så länge..så blir det spännande o se om fostret stämmer i storlek för deras nuvarande datering av hinnsäcken. Dom får mer än gärna putta datumet en bra bit framåt eller bakåt då nuvarande datum ligger i riskzonen för att kunna vara 2olika paapaas. .! :/
Hej!
Jag fick mitt tredje barn för 9 veckor sedan och har nu fått problem med VÄLDIGT rikliga flytningar. Har aldrig upplevt något liknande. Dom kommer nästan alltid efter vaginalt samlag, upp till 3 dagar efter. Och det gör riktigt ont när jag har samlag ????
Jag blöder inte, bara flytningar.
Någon som vet vad detta kan bero på? Tar tacksamt emot hjälp.
Hej!
Jag fick mitt tredje barn för 9 veckor sedan och har nu fått problem med VÄLDIGT rikliga flytningar. Har aldrig upplevt något liknande. Dom kommer nästan alltid efter vaginalt samlag, upp till 3 dagar efter. Och det gör riktigt ont när jag har samlag ????
Jag blöder inte, bara flytningar.
Någon som vet vad detta kan bero på? Tar tacksamt emot hjälp.
Jaha hade jag ingen aning om! Va ju lite skönt o slippa dra ner byxorna iaf! ;) Jag fick ny tid den 15e Jan tror jag. Alltså om ca 1 1/2v så då borde jag vara i v8 vilket jag förstått är optimalt för att kunna se fostret o hjärtrörelser o datera. Om bebben hänger kvar så länge..så blir det spännande o se om fostret stämmer i storlek för deras nuvarande datering av hinnsäcken. Dom får mer än gärna putta datumet en bra bit framåt eller bakåt då nuvarande datum ligger i riskzonen för att kunna vara 2olika paapaas. .! :/
Jag ser bara ut som jag ätit all julskinka i hela Sverige. Jag set tjock ut... så tråkigt att vara uppsvälld och se tjock ut. Det är ju en helt annan sak att få riktig mage... suck
Vet precis hur du känner dig!
Jag ser också tjock ut, hoppas vi får en riktig mage snart <3
Ja eller hur. Jag längtar tills runt v 20-26 då man har sån rund fin mage utan att ha samlat 10l vätska extra.
Har du inget fast förhållande?