Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Jo ev min syster..men hon jobbar heltid o bor långt borta. Vet hon kommer bli tokig om jag berättar o säga jag ska göra abort då jag är ensam..så jag vågar inte berätta förens jag är gången så långt att jag är lite mer säker på att inte få mf. Min bästa vän bor oxå långt borta o har tre barn o jobbar heltid. Har även andra vänner som inte e lika nära mig men som ev kommer kunna hjälpa lite. Ska nog gå bra! Ev kommer kanske pappan hjälpa till när han förstår att bebis inte kommer trilla ut! En dag i taget..hua!
Hej Hej!
Plussade 29/12 och var då i v8. Gick i tisdags in i vecka 9 :) Mina gravidsymtom är illamående, trötthet och ömma bröst. Tidigare symtom var även ökad aptit men det har försvunnit igen efter illamåendet tilltog.
Har inskrivningssamtal den 22, längtar! Längtar även till att vi har passerat v 12 så de största riskveckorna har passerat. Har ett tidigt missfall i bagaget samt att vi har varit ofrivilligt barnlösa i 4,5 år.
Lite om mig. Blir 25 år i maj, bor i Skåne med sambo som jag ska gifta mig med 9 juni 2018
Hej Hej!
Plussade 29/12 och var då i v8. Gick i tisdags in i vecka 9 :) Mina gravidsymtom är illamående, trötthet och ömma bröst. Tidigare symtom var även ökad aptit men det har försvunnit igen efter illamåendet tilltog.
Har inskrivningssamtal den 22, längtar! Längtar även till att vi har passerat v 12 så de största riskveckorna har passerat. Har ett tidigt missfall i bagaget samt att vi har varit ofrivilligt barnlösa i 4,5 år.
Lite om mig. Blir 25 år i maj, bor i Skåne med sambo som jag ska gifta mig med 9 juni 2018
Hej Hej!
Tack! Och grattis till er med! ????
Har inte riktigt kunnat ta in att jag är med barn. Efter att ha gjort ivf som ledde till missfall så har vi det senaste året struntat i bebisverkstaden. Och så helt plötsligt börjar jag må annorlunda, och det visar sig att jag är gravid i v 8 ???? helt otroligt! Men nu kämpar jag med att inte oroa mig för missfall. Försöker leva i nuet och glädja mig åt vad jag har idag ????
Enligt appen preglife är due date 13 augusti. Kul med sommarbebis!
Jag är konstant sugen på alla sorters frukter (helst exotiska) och bär. Även soppa, knäckebröd och youghurt. Men mest frukt ^^
Mår mer illa (värre än annars just nu) av tung eller fet mat. Får kvälvningsr :0
Tack! Och grattis till er med! ????
Har inte riktigt kunnat ta in att jag är med barn. Efter att ha gjort ivf som ledde till missfall så har vi det senaste året struntat i bebisverkstaden. Och så helt plötsligt börjar jag må annorlunda, och det visar sig att jag är gravid i v 8 ???? helt otroligt! Men nu kämpar jag med att inte oroa mig för missfall. Försöker leva i nuet och glädja mig åt vad jag har idag ????
Enligt appen preglife är due date 13 augusti. Kul med sommarbebis!
Soppa med potatis har jag ätit tre dagar i rad! Men mår mer illa om jag äter youghurt eller mkt mjölk eller glass. Konstigt nog. Är även sjukt sugen på kiwi. Men som sagt mest salt. Är övertygad om att jag väntar en flicka, men saltsuget tyder på en pojke. Har du barn sen innan? Och va du sugen på salt/sött då beroende på kön?
Hej Hej!