• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Pasgetti
    ampjot skrev 2018-01-17 12:18:46 följande:

Ja det var de sannerligen för min mens kom nyss, så surt när man i 3 månaders tid prickat in ÄL. Men bara kämpa vidare.

Men nej vad tråkigt :( Tror inte de kommer gå något vidare för mig heller denna månaden då kroppen börjat visa på att mensen är på g. Men vi får kämpa vidare!
  • lyckligast80
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 12:42:42 följande:

Vet inte om det hjälper men på BIM -5 så kände jag inte heller någonting! Kanske antydan till ömma bröst men inget annat som jag direkt kunde koppla till graviditet! Så håll ut, det är inte kört än <3

Tack<3 Ja jag får nog ha lite tålamod, och man kanske inte ska skrika efter för mycket för då kommer det väl som en käftsmäll istället med symptom om det blir något....
  • Nolix

Någon mer som inte ens fått upp ett kontrollstreck på Clearblue? Vi får upp ett streck i den stora rutan men det är allt. Har hänt på två test så nu väntar vi istället tills på fredag-lördag, då vi istället har två digitala med veckoindikator.

• MammaMia1012
    lyckligast80 skrev 2018-01-17 13:53:59 följande:

Tack<3 Ja jag får nog ha lite tålamod, och man kanske inte ska skrika efter för mycket för då kommer det väl som en käftsmäll istället med symptom om det blir något....

Haha ja risken kanske är så håller tummarna för dig och ett pluss om 5dagar!
  • Norrlandsbruden
    Airmos skrev 2018-01-17 12:09:44 följande:
    Hej, jag är också 30 och jag och min sambo har också just börjat försöka. Hade ÄL 7-8 jan och BIM 22/1. Så precis samma som dig. Har också haft en molande värk i nedre delen av magen (mitten oftast) sedan någon dag efter ÄL. Värken är mer och mindre intensiv men relativt konstant ända sen dess. Har också mått illa en del, mest på kvällar. Burkar bara ha mensvärk dagen innan eller dagen då mensen kommer, så det här är något nytt. Vågar såklart inte hoppas, men det är något som inte känns helt som vanligt i alla fall. 
    Jag planerar nog också att testa till helgen, men har ett CB early test så jag kanske inte klarar av att hålla mig. Håller tummarna för oss! :D
    Vad kul att vi har samma ålder och datum! Låter som om våra symptom också stämmer överens :)

Jag har också köpt ett par early-test som jag funderar på att ta imorgon, då är det ju äl +11. Känns som om man inte borde hoppas men tänker att jag nog kommer bli lika besviken även om jag hoppas! Det här är iaf de långsammaste dagarna jag varit med om..

Håller tummarna för + för oss och alla andra som kämpar!
  • Anonym1891
    Norrlandsbruden skrev 2018-01-17 14:38:30 följande:

Vad kul att vi har samma ålder och datum! Låter som om våra symptom också stämmer överens :)

Jag har också köpt ett par early-test som jag funderar på att ta imorgon, då är det ju äl +11. Känns som om man inte borde hoppas men tänker att jag nog kommer bli lika besviken även om jag hoppas! Det här är iaf de långsammaste dagarna jag varit med om..

Är också lika gammal och samma datum :)
  • Airmos
    Anonym1891 skrev 2018-01-17 16:48:03 följande:

Är också lika gammal och samma datum :)

Ska du göra cb early test innan helgen? Jag har ett som jag funderar på att ta kanske imorgon eller på fredag. :)
  • Airmos
    Norrlandsbruden skrev 2018-01-17 14:38:30 följande:

Ja håller me! SÅ långsam vecka... :) tror jag kanske också testar med cb early imorgon.
  • Anonym1891
    Airmos skrev 2018-01-17 17:16:41 följande:

Ska du göra cb early test innan helgen? Jag har ett som jag funderar på att ta kanske imorgon eller på fredag. :)

Köpte ett test idag så tänkte testa imorgon men det lär ju vara negativt... Men hoppas på att det isåfall är för tidigt :)
  • tossaliten

Hur länge kan eg spermier leva?? visst är det vanligaste 1-2 dagar...inte är det väl möjligt att de lever i 5 -7dagar????

Svar på tråden BIM JANUARI 2018