• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Airmos
    Norrlandsbruden skrev 2018-01-18 08:29:42 följande:

Testade med cb early idag bim -5 och äl +11 - negativt :( Stirrade mig typ blind på rutan där strecket ska komma men nada. 

Har dock fortfarande höjd temp (brukar ligga på runt 36.60 mellan äl och mens och nu har jag legat på 36.80 i en vecka). HOPPAS!

God morgon! Jag testade också imorse med cb early. ÄL+10, BIM-4 och det var Negativt. Ingen tillstymmelse till streck rutan och vill inte börja inbilla mig något. Tråkigt men vet ju att det är lite tidigt..

När tänker du testa nästa gång?
  • norrland91

Testade imorse bim -2 eller 3. Negativt. Såå besviken när jag verkligen känt symtom (säkert inbillat mig för jag vill så mkt.) Usch vad deppig jag blev nu. Tiden går ju såå sakta en ägglossning när man vill bli gravid känns som ett år ungefär.

Håller tummarna för er andra!!

• Norrlandsbruden
    Airmos skrev 2018-01-18 08:45:27 följande:
    God morgon! Jag testade också imorse med cb early. ÄL+10, BIM-4 och det var Negativt. Ingen tillstymmelse till streck rutan och vill inte börja inbilla mig något. Tråkigt men vet ju att det är lite tidigt..

När tänker du testa nästa gång?
    Nej antar att det är för tidigt, men man är ju så ivrig! :) Känns som om jag väntat i en månad typ.

Jag tror jag testar på lördag nästa gång! Du då? 
  • Norrlandsbruden
    norrland91 skrev 2018-01-18 09:09:12 följande:

Testade imorse bim -2 eller 3. Negativt. Såå besviken när jag verkligen känt symtom (säkert inbillat mig för jag vill så mkt.) Usch vad deppig jag blev nu. Tiden går ju såå sakta en ägglossning när man vill bli gravid känns som ett år ungefär.

Ge inte upp! Det är troligtvis för tidigt. När jag läser bakåt i trådar så verkar de flesta plussa bim + ett antal dagar ju :)
  • Meej
    FruBjörk skrev 2018-01-17 21:34:24 följande:

Hej och välkommen! Hade också ÄL 14/1 och BIM 28-29/1. Känns som en evighet när man väntar på BIM.

Ja det är väldigt skönt att kunna prata av sig med andra i samma situation :)

Tack carnations och FruBjörk!

Det gör det verkligen! Men jag ska åka bort nästa vecka, så då går tiden förhoppningsvis lite snabbare! Det gäller att hålla sig sysselsatt! :)

Håller tummarna för oss allihop!
  • norrland91
    Norrlandsbruden skrev 2018-01-18 09:11:55 följande:

Ge inte upp! Det är troligtvis för tidigt. När jag läser bakåt i trådar så verkar de flesta plussa bim + ett antal dagar ju :)

Jo sant :) men tappar hoppet när det står typ "90% säkerhet på bim-3"
  • Airmos
    norrland91 skrev 2018-01-18 09:09:12 följande:

Åh men det behöver inte betyda att du inte är gravid. Säkrast är ju att testa på BIM eller dagen efter.

Jag testade imorse BIM -4. Negativt, jättetråkigt men finns fortfarande en god chans för oss båda!Håller tummarna för oss. hoppas hoppas!!:)
  • Airmos
    Norrlandsbruden skrev 2018-01-18 09:10:03 följande:

Nej antar att det är för tidigt, men man är ju så ivrig! :) Känns som om jag väntat i en månad typ.

Jag tror jag testar på lördag nästa gång! Du då? 

Ja kanske lördag, eller söndag om jag lyckas hålla mig. Ju närmre BIM man kommer nu desto mer besviken kommer man bli om det blir negativt. Orkar inte vänta. Tar du ett cb early då med?
  • Anonym Överraskad

Vill bara ge er alla som testar negativt nära BIM ett litet hopp. Jag testade negativt på BIM -3 med Clear Blue digital (trodde då att jag inte var gravid eftersom det står att 90% av de som testar då får ett korrekt svar). Trodde bara jag var skengravid med symptom som molvärk, skum smärta i brösten och så vidare. Testade på BIM bara för att jag ändå hade ett test hemma och det visade positivt.
    En liten chock när vi liksom utgått från att det inte var något.
    Till saken hör att det inte alls var planerat utan ett "hoppsan" och "vad är oddsen att det tar sig på en gång"?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018