• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Norrlandsbruden
    Anonym Överraskad skrev 2018-01-18 09:58:41 följande:

Vill bara ge er alla som testar negativt nära BIM ett litet hopp. Jag testade negativt på BIM -3 med Clear Blue digital (trodde då att jag inte var gravid eftersom det står att 90% av de som testar då får ett korrekt svar). Trodde bara jag var skengravid med symptom som molvärk, skum smärta i brösten och så vidare. Testade på BIM bara för att jag ändå hade ett test hemma och det visade positivt.
    En liten chock när vi liksom utgått från att det inte var något.
    Till saken hör att det inte alls var planerat utan ett "hoppsan" och "vad är oddsen att det tar sig på en gång"?

Å, vad kul att höra! Det ger hopp :)
  • Norrlandsbruden
    Airmos skrev 2018-01-18 09:41:41 följande:
    Ja kanske lördag, eller söndag om jag lyckas hålla mig. Ju närmre BIM man kommer nu desto mer besviken kommer man bli om det blir negativt. Orkar inte vänta. Tar du ett cb early då med?
    Japp, det blir cb early. Cb har funkat bäst för mig (det enda märke som hittat min äl)
  • Airmos

Vill bara ge er alla som testar negativt nära BIM ett litet hopp. Jag testade negativt på BIM -3 med Clear Blue digital (trodde då att jag inte var gravid eftersom det står att 90% av de som testar då får ett korrekt svar). Trodde bara jag var skengravid med symptom som molvärk, skum smärta i brösten och så vidare. Testade på BIM bara för att jag ändå hade ett test hemma och det visade positivt.
    Till saken hör att det inte alls var planerat utan ett "hoppsan" och "vad är oddsen att det tar sig på en gång"?

Ja, skönt att höra! :D Tack för det! 
  • levisen

Tack för hoppet! Grattis !!! :)

Jag testade nyss BIM - 2 med CB digital. Negativt :( kommer inte ta nåt test förrän BIM+3 om inte mensen kommit ännu.

Man får fortsätta hoppas. Min kropp är helkonstig med svullen mage, extrem trötthet, sjukdomskänsla, pulserande mage osv osv. Brösten kan jag inte riktigt avgöra då jag gjorde operation i somras och det har varit ömt sen dess.
  • Pillolillo

Hej!

Jag hakar också på denna tråd!

Har BIM idag den 18/1 och har den senaste veckan från och till haft en molande känsla i magen, nästan som mensvärk. Har även varit väldigt gasig och rapat en del samt väldigt ömma bröst.

Vet inte om man bara inbillar sig eller att man kanske kan vara gravid.
    Funderar på att ta köpa ett test i helgen om mensen inte kommer.

Hade maximal ägglossning den 5/1 och mös med min sambo några gånger då. Första gången vi försöker bli gravida.

Jag är 36 år gammal, har inga barn sen tidigare. Är ju lite rädd för att man börjar bli för gammal. Någon som blivit gravid för första gången över 35 års ålder?

• Eken82
    Pillolillo skrev 2018-01-18 12:12:08 följande:

Hej!

Jag hakar också på denna tråd!

Har BIM idag den 18/1 och har den senaste veckan från och till haft en molande känsla i magen, nästan som mensvärk. Har även varit väldigt gasig och rapat en del samt väldigt ömma bröst.

Vet inte om man bara inbillar sig eller att man kanske kan vara gravid.

Funderar på att ta köpa ett test i helgen om mensen inte kommer.

Hade maximal ägglossning den 5/1 och mös med min sambo några gånger då. Första gången vi försöker bli gravida.

Jag är 36 år gammal, har inga barn sen tidigare. Är ju lite rädd för att man börjar bli för gammal. Någon som blivit gravid för första gången över 35 års ålder?

Hejsan,

Jag är ny här så har inte koll på hur man svarar någon.

Jag blev 36 nyligen och har två små sedan innan. En 2.5åring och en 4åring och satsar nu på en tredje.

Vart gravid första försöket när vi började försöka i juli men slutade i missfall i v 7. Nu efter diverse strul med cykeln efter mf:et är vi på tredje försöket och hoppas på en lite skrutt. Bim är 23:e om jag ska gå på vad kroppen säger plus äl test och inte appen.
  • håkanhakan
    Laes90 skrev 2018-01-18 05:12:25 följande:

Inga symptom förutom molvärk. Men kan ju vara mensen som är på g...?

Åh! Kul! Hoppas du har en liten i dig !:D

Tog ett tidigt test imorse nyligen, svagt svagt streck men kan ju vara spök streck ...

Så himla svårt att veta skillnad på mensvärk och molvärk.. förstår inte. Håller tummarna att det inte är någon mens på gång <3

Åhhhh så spännande!!!!! Lägg ut bild på testet
  • Laes90

Testade idag med tidigt test. Detta blev resultatet. BIM 19-21/1.

Vad tolkar ni det som?

• levisen
    Laes90 skrev 2018-01-18 14:37:56 följande:

Testade idag med tidigt test. Detta blev resultatet. BIM 19-21/1.

Vad tolkar ni det som?

Hur ser man bilder som man postat :D är inne på mobilappen ?
  • MikaelaAM

BIM på söndag och testade negativt igår. Så sugen på test imorgon men kan d3t ge utslag så tidigt?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018