• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • lillmysan
    Jagheteralma skrev 2018-01-07 18:26:48 följande:

Så kul att vi är så många! :) har du några symptom än eller känner du att mensen är på g? Själv vill jag att mensen ska komma nu för jag e säker på att den kommer komma denna månaden med :(

Jag har haft molandevärk och spirande i tre dagar(lugnt idag) idag och igår har jag mått småilla, väldigt konstigt med tanke på att jag aldrig har haft det som tidigare tecken förut..men mina tidigare graviditet har vart helt olika så varför inte köra ännu en olik ;) jag har aldrig några symtom inför mens..får däremot aldrig mensvärk förrens dag 2 på mensen.. har du också bim 12/1?
  • Flicsa

Hej! Hoppar in här jag också :) bim +6 idag, negativt test i fredags. Inga symtom på nånting (har väl egentligen aldrig känt av varken mens eller ägglossning). Har alltid väldigt regelbunden mens så vet inte riktigt vad som pågår i kroppen just nu :/ tänkte ta ett test till senare i veckan och sen kontakta bm om mensen inte kommit. Eller vad säger ni? :)

• Längtaneftertrean

Hej! Hoppar in jag med! Hoppas på pluss till ett tredje barn men väntan är så långsam. Skippade skydd efter sommaren och tänkte att de tar sig när de gör. Men börjar längta som tusan nu :)

Har bim nån gång mellan 12-16/1. Enligt app den 16 men tror jag hade äl tidigare än appen sa. Cykeln varier mellan 26-31 dagar typ så har inte stenkoll. Oftast 29 dagar. När hade ni börjat testa? Vill testa redan nu men de är ju alldeles för tidigt hihi.

• Loouiiisee
    qismet skrev 2018-01-07 18:17:25 följande:
    Jag skulle börja testa idag om du har gravtest hemma :)

Okej Glad Jag beställde hem test nu. Hoppas det går snabbt. Såg ditt inlägg, jag håller tummarna för dig {#emotions_dlg.flower} 

• Sunshine4life
    Loouiiisee skrev 2018-01-07 19:30:46 följande:

Okej Jag beställde hem test nu. Hoppas det går snabbt. Såg ditt inlägg, jag håller tummarna för dig  

Var beställer alla gravtest från? Tänker att det kan vara bra att ha hemma vid senare tillfälle. ????
  • qismet
    Sunshine4life skrev 2018-01-07 19:42:32 följande:

Var beställer alla gravtest från? Tänker att det kan vara bra att ha hemma vid senare tillfälle. ????

För billiga tester kan man beställa från testlagret (som jag gjorde) eller billigatester. Jag hade också tester från clearblue (dyrare)
  • qismet

För billiga tester kan man beställa från testlagret (som jag gjorde) eller billigatester. Jag hade också tester från clearblue (dyrare)
  • Loouiiisee

Jag beställde ifrån testlagret Glad www.testlagret.se/ 

Svar på tråden BIM JANUARI 2018