BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Så kul att vi är så många! :) har du några symptom än eller känner du att mensen är på g? Själv vill jag att mensen ska komma nu för jag e säker på att den kommer komma denna månaden med :(
Hej! Hoppar in här jag också :) bim +6 idag, negativt test i fredags. Inga symtom på nånting (har väl egentligen aldrig känt av varken mens eller ägglossning). Har alltid väldigt regelbunden mens så vet inte riktigt vad som pågår i kroppen just nu :/ tänkte ta ett test till senare i veckan och sen kontakta bm om mensen inte kommit. Eller vad säger ni? :)
Hej! Hoppar in jag med! Hoppas på pluss till ett tredje barn men väntan är så långsam. Skippade skydd efter sommaren och tänkte att de tar sig när de gör. Men börjar längta som tusan nu :)
Har bim nån gång mellan 12-16/1. Enligt app den 16 men tror jag hade äl tidigare än appen sa. Cykeln varier mellan 26-31 dagar typ så har inte stenkoll. Oftast 29 dagar. När hade ni börjat testa? Vill testa redan nu men de är ju alldeles för tidigt hihi.
Okej
Jag beställde hem test nu. Hoppas det går snabbt. Såg ditt inlägg, jag håller tummarna för dig
Okej Jag beställde hem test nu. Hoppas det går snabbt. Såg ditt inlägg, jag håller tummarna för dig
Försökte göra en emoji men fungerade inte, därav alla frågetecken...
Var beställer alla gravtest från? Tänker att det kan vara bra att ha hemma vid senare tillfälle. ????
Var beställer alla gravtest från? Tänker att det kan vara bra att ha hemma vid senare tillfälle. ????
Jag beställde ifrån testlagret
www.testlagret.se/
Hej !
Alla ni med bim 12/1 någon som testat ?
När ska ni testa ?