BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Har fått sån värk i nedre delen av magen att jag inte kan sova. Vill inte ta Ipren ifall det skulle vara något farligt. Haft ont i fyra dagar nu och i em började jag även bli mer kissnödig men det kanske handlar om smärtan. (Äl +8, Bim-8). Någon annan som har såhär ont och att det håller i sig? Typ ond mensvärk, ilar och bränner på samma gång. :(
Tack för svar. Blir lite nojig när det smärtar så. Får se om det känns lika imorgon.
Tack för svar. Blir lite nojig när det smärtar så. Får se om det känns lika imorgon.
Har fått sån värk i nedre delen av magen att jag inte kan sova. Vill inte ta Ipren ifall det skulle vara något farligt. Haft ont i fyra dagar nu och i em började jag även bli mer kissnödig men det kanske handlar om smärtan. (Äl +8, Bim-8). Någon annan som har såhär ont och att det håller i sig? Typ ond mensvärk, ilar och bränner på samma gång. :(
Har liknande..?mensvärk? i typ 5 dagar, plus en hel del vita flytningar ÄL+7, bim-4
Menade ÄL+9
Har två nätter i rad nu drömt att jag testat positivt, och det har känts så verkligt. Så verkligt att jag vill gå och köpa test, haha.
Men har lovat mig själv och sambon att först testa på lördag, bim +1.
Har två nätter i rad nu drömt att jag testat positivt, och det har känts så verkligt. Så verkligt att jag vill gå och köpa test, haha.
Men har lovat mig själv och sambon att först testa på lördag, bim +1.
Haha men va sjukt...drömde att jag plussade inatt också!! Dock sjönk min temp (men fortfarande över linjen) idag men hoppas att den höjs igen imorgon :) den ?ska? sjunka 1-2 dagar innan bim, ibland efter så tycker inte att den ska sjunka mer om det nu stämmer stt jag har bim på fre
Fick nyss extrem smärta i nedre delen av magen (vid livmodern) efter sex! Så jävla ont att jag knappt kunde stå! Har googlat o hittat massa hemskheter nu som jag inbillar mig att jag har :( bla endomitrios eller cystor. ligger i sängen nu och smärtan har nästan gått över men är fortfarande orolig.. nån som vatt med om detta? Första gången det hänt, ska ha mens om en vecka.