• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Loouiiisee
    Sunshine4life skrev 2018-01-08 01:13:53 följande:

Har fått sån värk i nedre delen av magen att jag inte kan sova. Vill inte ta Ipren ifall det skulle vara något farligt. Haft ont i fyra dagar nu och i em började jag även bli mer kissnödig men det kanske handlar om smärtan. (Äl +8, Bim-8). Någon annan som har såhär ont och att det håller i sig? Typ ond mensvärk, ilar och bränner på samma gång. :(

Jag fick någon plötslig värk i fredagskväll. Kom och gjorde jätteont under någon minut, så jag tänkte "jahapp nu kommer mensen igång". Tog en promenad med hundarna för jag brukar få ganska ont innan mensen kommer igång och röra sig hjälper för mig. Men ingen mens och sen dess har jag haft som underliga känningar fram och tillbaka men ingen mens än. Fast inte så jag känt att jag måste ta smärtlindring. Men det känns bara obehagligt på något sätt. 
  • Loouiiisee
    Sunshine4life skrev 2018-01-08 01:58:46 följande:

Tack för svar. Blir lite nojig när det smärtar så. Får se om det känns lika imorgon.

Ja, jag förstår dig. Hoppas det släpper. Kanske inte var så mycket till hjälp men tänkte eftersom jag också lite känt liknande nu under helgen kunde jag svara.
  • Neptun
    Sunshine4life skrev 2018-01-08 01:13:53 följande:

Har fått sån värk i nedre delen av magen att jag inte kan sova. Vill inte ta Ipren ifall det skulle vara något farligt. Haft ont i fyra dagar nu och i em började jag även bli mer kissnödig men det kanske handlar om smärtan. (Äl +8, Bim-8). Någon annan som har såhär ont och att det håller i sig? Typ ond mensvärk, ilar och bränner på samma gång. :(

Känner likadant!! Bim-2
  • lillmysan

Har liknande..?mensvärk? i typ 5 dagar, plus en hel del vita flytningar ÄL+7, bim-4

• Lottch3n

Har två nätter i rad nu drömt att jag testat positivt, och det har känts så verkligt. Så verkligt att jag vill gå och köpa test, haha.

Men har lovat mig själv och sambon att först testa på lördag, bim +1.

• lillmysan
    Lottch3n skrev 2018-01-08 07:59:09 följande:

Har två nätter i rad nu drömt att jag testat positivt, och det har känts så verkligt. Så verkligt att jag vill gå och köpa test, haha.

Men har lovat mig själv och sambon att först testa på lördag, bim +1.

Haha men va sjukt...drömde att jag plussade inatt också!! Dock sjönk min temp (men fortfarande över linjen) idag men hoppas att den höjs igen imorgon :) den ?ska? sjunka 1-2 dagar innan bim, ibland efter så tycker inte att den ska sjunka mer om det nu stämmer stt jag har bim på fre
  • Lottch3n
    lillmysan skrev 2018-01-08 08:11:05 följande:

Haha men va sjukt...drömde att jag plussade inatt också!! Dock sjönk min temp (men fortfarande över linjen) idag men hoppas att den höjs igen imorgon :) den ?ska? sjunka 1-2 dagar innan bim, ibland efter så tycker inte att den ska sjunka mer om det nu stämmer stt jag har bim på fre

Jag brukar inte hoppas att drömmar skall vara sanna, men med denna så hoppas jag verkligen att den är sann :)

Jag har ingen koll på detta med temp, men jag håller tummarna för att den stiger igen :)
  • maria1992
    Jagheteralma skrev 2018-01-07 23:52:54 följande:

Fick nyss extrem smärta i nedre delen av magen (vid livmodern) efter sex! Så jävla ont att jag knappt kunde stå! Har googlat o hittat massa hemskheter nu som jag inbillar mig att jag har :( bla endomitrios eller cystor. ligger i sängen nu och smärtan har nästan gått över men är fortfarande orolig.. nån som vatt med om detta? Första gången det hänt, ska ha mens om en vecka.

Hej Alma, 

Jag fick precis likadant i mitten av förra året. 
    När vi hade sex så fick jag en sån fruktansvärd smärta (aldrig upplevt detta innan), jag trodde i ärlighetens namn att jag skulle dö. Min sambo körde mig till akuten direkt och jag fick morfin. Hade en cysta som hade spruckit men helt ofarligt!  
Svar på tråden BIM JANUARI 2018