Varför är män otrogna TROR du?
Hypotetisk fråga.
Kvinnor, tänk att mannen var otrogen, varför tror du han var det?
Och ni män, om ni skulle vara otrogna, vilken anledning skulle vara den mest troliga?
Hypotetisk fråga.
Och ni män, om ni skulle vara otrogna, vilken anledning skulle vara den mest troliga?
Varför jag startade undersökningen var för att ge framförallt kvinnor svaret på varför män är otrogna, och vad man kan se i röstningen så tror kvinnor oftast fel.
Hade kvinnor haft bättre koll hade kanske många förhållanden varit bättre och mannen hade inte sökt sej till andra för att få det han egentligen ville ha av sin partner men inte fick.
Sedan kan man givetvis göra undersökningen att gälla båda könen, men nu gjorde jag den på detta vis för att få bästa svar, både män och kvinnor vill ju förstå varandra, blandar man könen i undersökningen så blir svaren en enda soppa
Men en sak är säker och gäller båda könen, har du en sexgalning till partner som vill betydligt mer (och då menar jag inte bara "oftare") än dej själv men inte får det så är risken väldigt stor att hen kommer att vara otrogen.
Varför jag startade undersökningen var för att ge framförallt kvinnor svaret på varför män är otrogna, och vad man kan se i röstningen så tror kvinnor oftast fel.
Eftersom jag är kvinna får jag ju svara utifrån mitt perspektiv då.
OM min make skulle vara otrogen. TROR jag att han skulle vara det för att han inte är nöjd med vårat förhållande. Att något saknas. Och detsamma skulle nog gälla för mig.
Nu har det ju aldrig hänt. (Vad jag vet om iaf) Och jag hoppas att det inte händer såklart.
Hypotetisk fråga.
Eftersom jag är kvinna får jag ju svara utifrån mitt perspektiv då.
OM min make skulle vara otrogen. TROR jag att han skulle vara det för att han inte är nöjd med vårat förhållande. Att något saknas. Och detsamma skulle nog gälla för mig.
Nu har det ju aldrig hänt. (Vad jag vet om iaf) Och jag hoppas att det inte händer såklart.