BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej alla!
Jag är 22 år och går in i v.6 imorgon!
Vi är så glada och så nojjiga över att det ska bli missfall, detta är vårt första barn och enligt appen preglife har vi BF 14/9 
Hej. Jag har inte fått någon smärta lr känningar i magen under dagen, heller inte några mängder blod.... Fick rött blod på pappret en gång till efteråt och då även 2 droppar i toastolen.. Efter det har de avtagit.
Men det kanske är vanligt att blödningarna dröjer ett dygn lr två?
Fick ett mindre roligt brev idag. Gjorde cellprov nr 2 i början av förra graviditeten som slutade i missfall och även det visade cellförändringar. Nu är jag inbokad om en månad på ett utvidgat cellprov. Nu är jag så nervös att något ska vara fel för det lilla knytet i magen! Ska ringa till gyn imorgon och berätta att jag är gravid, dock hoppas jag att det går att få tag på dom då det inte är det lättaste här i Värmland :(
Hej på er!
Jag hänger gärna med er i Facebook-gruppen. Har bf 21/9 enligt preglife appen och 19/9 enligt en annan sida.
Jag plussade igår kväll (11/1) efter att ha tagit ett test på morgonen som inte fick något kontrollsträck. Tog ännu ett test på kvällen som visade ett starkt plus på en gång! <3
Nu håller vi tummarna här hemma att det vill gå hela vägen. Det blir mitt andra barn, medan det blir sambons tredje.
frida.larsson17@gmail.com är min mejladress så hakar jag gärna på i Facebook-gruppen :D
Jättemensvärk igår hela dagen, en dålig känsla i kroppen och mycket riktigt på kvällen igår började jag blöda så antar det är kört

Det skulle vara en :), inte frågetecken i förra inlägget. Det är vårt första barn. Det känns så underbart efter ett års försök. Jag plussade för ett halvt år sedan som slutade mf v.7+5. Så nu hoppas jag att det går hela vägen! Idag v 7+0, BF 4/9
Det skulle vara en :), inte frågetecken i förra inlägget. Det är vårt första barn. Det känns så underbart efter ett års försök. Jag plussade för ett halvt år sedan som slutade mf v.7+5. Så nu hoppas jag att det går hela vägen! Idag v 7+0, BF 4/9
Fick ett mindre roligt brev idag. Gjorde cellprov nr 2 i början av förra graviditeten som slutade i missfall och även det visade cellförändringar. Nu är jag inbokad om en månad på ett utvidgat cellprov. Nu är jag så nervös att något ska vara fel för det lilla knytet i magen! Ska ringa till gyn imorgon och berätta att jag är gravid, dock hoppas jag att det går att få tag på dom då det inte är det lättaste här i Värmland :(
Hej, hoppar in i tråden jag med och andluter gärna till fb-gruppen. Jag har bf 11/9 enlig preglife :), har gått in i v. 6.
Jag plussade i måndags men kunde inte riktigt tro det var sant men efter tre stickor började det så smått sjunka in att vi ska bli föräldrar till vårat första barn :D.