• fhkb

BF September 2018

Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.

• Svar på tråden BF September 2018
  • Imra

En till som plussade idag! :D

Försök nr 8 för vår del. Nu hoppas man bara på att lilla fröt vill stanna!

• Orkide
    Imra skrev 2018-01-13 06:04:48 följande:

En till som plussade idag! :D

Försök nr 8 för vår del. Nu hoppas man bara på att lilla fröt vill stanna!

Välkommen! Nu nu vill vi att alla frön ska stanna där de är och växa till sig till bebisar. Vad har du för bf?
  • Imra
    Orkide skrev 2018-01-13 06:39:41 följande:

Välkommen! Nu nu vill vi att alla frön ska stanna där de är och växa till sig till bebisar. Vad har du för bf?

Ja absolut! Enligt app har jag bf den 19/9 :D
  • ABbf2018
    Orkide skrev 2018-01-12 20:52:56 följande:

Jag känner likadant. Jag vågar inte bli glad för sist vad jag superglad och men så blev det inge bra. Nu känns det som att jag bär på ett missfall.

Jag har inga symptom förutom att jag är svullen på kvällen. Du då?

Okej, ja de är ju svårt, man få väl tänka på att om man gör allt rätt så händer det bara om det händer, oppvärkbart.

Jag har inte heller så mycket symptom, det gör mig nojig. Sist kom dock inte illamåendet förän i v 6. Som jag går in i imorgon. Vilken vecka är du i? Fast dom säger ju att alla graviditeter är olika och de finns dom som aldrig har mått illa eller haft så mycket symptom som ändå fixar hela graviditeten:)
  • ABbf2018
    Milie skrev 2018-01-12 22:02:36 följande:

Bra att du ändå försöker tänka positivt! Det som händer händer, så det blir ju bara mindre negativt om man inte "målar fan på väggen". Vi har samma BF! Jag känner mig uppsvälld, frusen och pinkar typ jämt. Idag kom första slängen illamående också. Visst ja, tröttheten slog till som en käftsmäll idag. Jag har varit helt däckad. Själv då?

Så äre ju, har man väntat länge på de här så känns det ju. Samtidigt går de inte o påverka mer än att man tänker på vad man äter o dricker typ, så vi få se!

Ha, va kul! Typ alla symptom då! Men de är ju rätt skönt ändå? Ha inte så mycket symptom, kissar oavbrutet, och är trött myxket, men jag har precis börjat bli frisk ifrån influensan så jag vet int vad tröttheten bero på.
  • any19877

Grattis alla till plusset. Jag har bf 2 september och vågade inte skriva då jag har haft 1 ma och 2 mf men vi var på vul i förra v och kunde se hjärta sla;)

• Orkide

Sen igårkväll har kag haft NOLL symptom. Ingen annorlunda känsla i magen emmer svullen som jag tidigare varit. Heelt borta. Det kan ju inte vara ett bra tecken?

• ABbf2018
    hanna8911 skrev 2018-01-12 22:25:21 följande:

Bara jag som inte har så mycket symtom? Lite ömma bröstvårtor kan jag nog bjuda på men knappt något annat! Molvärk kite då och då men allt mer sällan. Känns sådär...v 6+3 idag!

Jag har inte heller så mycket symptom. Är i v 5+6. Ha vare trött, samtidigt så ha ja haft influensa så de kan ju lika gärna bero på det. Kissar ofta gör jag. Ha lite motvärk till o från. I min senaste graviditet så kom de flesta symptomen under v 6. Men kom ihåg att de finns dom som int haft nå symptom alls som fått sina små bebis några månader senare!
  • Orkide
    ABbf2018 skrev 2018-01-13 07:19:03 följande:

Okej, ja de är ju svårt, man få väl tänka på att om man gör allt rätt så händer det bara om det händer, oppvärkbart.

Jag har inte heller så mycket symptom, det gör mig nojig. Sist kom dock inte illamåendet förän i v 6. Som jag går in i imorgon. Vilken vecka är du i? Fast dom säger ju att alla graviditeter är olika och de finns dom som aldrig har mått illa eller haft så mycket symptom som ändå fixar hela graviditeten:)

Jag är i v 5 (4+2). Är supernojjig å vet inte hur jag ska göra för att inte oroa mig.
  • Eleonoratösen

Hej!

Nu vågar jag mig in i tråden. Testade mycket svagt plus i måndags och något starkare i onsdags. Idag bestämde jag mig för testa digitalt och den visade 2-3 veckor. Har tre barn sedan tidigare och vi har längtat efter en sladdis.

Haft lite illamående men mest molvärk. Tröttare än vanligt också. Vågar inte skriva på BF -listan än. Hade mens senast 8 december men verkade ha ÄL 28 december så BF hamnar någonstans mellan 13-19 september.

Svar på tråden BF September 2018