• Valeriyaa

Bära en matkasse v.6?

Ok jag vet att rubriken är lite fånig men är nojig. Vet någon om det är OK att bära en hyfsat full matkasse i v.6? Gick en ganska kort sträcka med den..

• Svar på tråden Bära en matkasse v.6?
  • Anonym (Va)
    Valeriyaa skrev 2017-12-27 13:59:45 följande:

Jag kanake också jobbar hårt? Vad vet du om hur mycket jag sliter på jobbet?

Om du oroar dig för att lyfta En matkasse är det inte så svårt att dra slutsatsen att du inte "jobbar hårt" i vardagen.
  • viseversa
    Valeriyaa skrev 2017-12-27 13:59:45 följande:
    Jag kanake också jobbar hårt? Vad vet du om hur mycket jag sliter på jobbet?
    Jaha och ändå var det en matkasse du oroade dig för? Hade du jobbat så hårt på jobbet hade du väl frågat om det eller??
  • viseversa
    Anonym (Va) skrev 2017-12-27 14:05:51 följande:
    Om du oroar dig för att lyfta En matkasse är det inte så svårt att dra slutsatsen att du inte "jobbar hårt" i vardagen.
    Precis
  • Valeriyaa

Jag arbetar i äldreomsorgen. Ni som skriver otrevligt kan lämna min tråd direkt. Jsr ni ingrt trevligt och skriva så skriv ingrt alls! Jag är en person som otoar mig o fått flera missfall innan därav min tråd.

• Valeriyaa
    Iowhannah skrev 2017-12-27 14:03:52 följande:

Om du inte tränar regelbundet så börja redan nu! Din rygg kommer belastas mer och mer och skulle må bra av styrketräning.

Tack för rådet :) också tänkt att börja redan nu :)
  • viseversa
    Valeriyaa skrev 2017-12-27 14:13:45 följande:
    Jag arbetar i äldreomsorgen. Ni som skriver otrevligt kan lämna min tråd direkt. Jsr ni ingrt trevligt och skriva så skriv ingrt alls! Jag är en person som otoar mig o fått flera missfall innan därav min tråd.
    Då skulle du frågat om det är farligt att lyfta tungt innom jobbet. Men ändå var det en matkasse su oroade dig för! Hänger inte ihop.
  • Lena

Gör det ont i ryggen är det snarare du som lyfter fel än graviditeten som spökar.

• Valeriyaa

Sluta svara i min tråd!!!

• Valeriyaa
    Valeriyaa skrev 2017-12-27 14:16:24 följande:

Sluta svara i min tråd!!!

@viseversa
  • Valeriyaa
    Lena skrev 2017-12-27 14:16:21 följande:

Gör det ont i ryggen är det snarare du som lyfter fel än graviditeten som spökar.

Lena: Ja jag har haft problem med min rygg tidigare. De är.säkert så... ska försöka träna ryggen mer :)
Svar på tråden Bära en matkasse v.6?