• Anonym (Trådstartare)

    Gangbang? Förkastligt eller underbart?

    Gangbang verkar vara en ganska vanlig fantasi bland damerna, i alla fall vanligare än jag trodde tidigare. Så tänkte göra en liten poll (enbart kvinnor röstar, män får självklart diskutera i tråden). Tyvärr så blir det ju inte rättvisande då de som inte är intresserade alls förmodligen inte ens öppnar tråden. Men kan ju vara kul att se resultatet i alla fall. Vet inte riktigt var man ska dra gränsen för gangbang, men vi kan ju i detta fall kalla 3 män och en kvinna för gangbang light. Diskutera gärna det. Gör ni det tillsammans med er parter, som kanske ordnar det. Eller har det varit under vilda singel åren? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gangbang? Förkastligt eller underbart?
  • Pussan

    Det finns inget facit till om det är förkastligt eller underbart, det är helt personligt. 
    Gillar man det är det underbart, och jag har lyckligtvis en man som älskar att se mig njuta så jag får göra det när jag vill. 3 killar samtidigt har jag åtminstone flera gånger om året och det får gärna bli både oftare och flera.

  • Anonym (Trådstartare)

    Självklart är det personligt, tanken med rubriken var att även "motståndare" skulle lockas att läsa.

    Några har röstat, men ingen diskussion igång. Är 3 killar ett riktigt gangbang eller behöver det vara fler för att kallas det.

  • Anonym (A)

    Jag onanerade och kom precis till ett gangbang-klipp. Men jag skulle aldrig någonsin vilja göra det irl. Konstigt egentligen..

  • Anonym (Candy)

    Jag kollar på Gangbangporr, fantiserar om det och vill gärna prova det. Lyckligtvis är min sambo öppen för det också!

  • Anonym (Trådstartare)
    Anonym (A) skrev 2018-01-05 00:46:55 följande:

    Jag onanerade och kom precis till ett gangbang-klipp. Men jag skulle aldrig någonsin vilja göra det irl. Konstigt egentligen..


    Kanske lite, men ändå inte. Fantasier och porrkonsumtion brukar ju ofta vara mer kinky än verkligheten.
  • Anonym (En del av leken)

    Har ännu inte testat ett riktigt GB men har testat tre killar samtidigt och även en hel det gruppsex med andra par. Har dock planer på att snart testa med 12-15 killar på samma gång och ser fram emot detta.

  • Anonym (Trådstartare)
    Anonym (En del av leken) skrev 2018-01-05 11:34:02 följande:

    Har ännu inte testat ett riktigt GB men har testat tre killar samtidigt och även en hel det gruppsex med andra par. Har dock planer på att snart testa med 12-15 killar på samma gång och ser fram emot detta.


    3st är alltså inte ett riktigt gangbang. Är definitionen kanske att det bildas en kö. :) Hur hittar du/ni 12-15 vettiga killar? Klubb, privata kontakter, eller typ "annons" på lämplig site?
Svar på tråden Gangbang? Förkastligt eller underbart?