• Anonym (Manne)

    Skulle du vilja se din kille suga kuk?

    Skulle du vilja se din kille suga en kuk någon gång? Skulle du gå igång på det eller äcklas?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja se din kille suga kuk?
  • fluu

    Jag säger samma här, jag tänder inte på otrohet. 


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Indi)

    Det hade varit slutet på förhållandet. Det hade inte gått att tvätta bort synen och då skulle jag inte fixa att ha sex med honom igen.

    Jag har inget emot att det finns män som har sex med varandra men jag vill inte själv ha en man som är en av dem.

  • Anonym (Kvinna)

    Känns som det är många män som svarar i kvinnors namn här:)

    Jag skulle vilja se min man suga av en annan kille. Vi har tom pratat om det och han gillar tanken men vi har inte vågat ta steget ännu:)

  • Anonym (Indi)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-01-07 08:44:12 följande:

    Känns som det är många män som svarar i kvinnors namn här:)

    Jag skulle vilja se min man suga av en annan kille. Vi har tom pratat om det och han gillar tanken men vi har inte vågat ta steget ännu:)


    Hur menar du? De flesta vill inte att dennes partner ligger med andra. De flesta heterokvinnor vill knappast att deras män suger kuk. Jag vill som sagt definitivt inte det.
  • fluu
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-01-07 08:44:12 följande:
    Känns som det är många män som svarar i kvinnors namn här:)
    Jag skulle vilja se min man suga av en annan kille. Vi har tom pratat om det och han gillar tanken men vi har inte vågat ta steget ännu:)
    Varför skulle det vara så? Det är ingen märklig inställning att vilja leva monogamt.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Också kvinna)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-01-07 08:44:12 följande:

    Känns som det är många män som svarar i kvinnors namn här:)

    Jag skulle vilja se min man suga av en annan kille. Vi har tom pratat om det och han gillar tanken men vi har inte vågat ta steget ännu:)


    Så personer som inte har samma åsikt som du, avfärdar du som troll alltså?

    Jag skulle verkligen inte vilja se min man göra det. Och inte heller om jag slipper att titta på. Vill han suga kuk skulle jag ifrågasätta hela vår relation. Är han bisexuell så är jag uppenbarligen inte tillräcklig för honom.
  • Anonym (Ug)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-01-07 08:44:12 följande:

    Känns som det är många män som svarar i kvinnors namn här:)

    Jag skulle vilja se min man suga av en annan kille. Vi har tom pratat om det och han gillar tanken men vi har inte vågat ta steget ännu:)


    Nja, jag vill helst slippa se honom slicka fitta heller men skulle nog bli mer sårad än äcklad i alla fall om det hände...
  • Anonym (Lindy)
    Anonym (S) skrev 2018-01-07 00:32:34 följande:
    Vem är du att bestämma vem som är normal? Jag håller med nyfiken! :)
    Det är nästan inga kvinnor i förhållande skulle vilja se sin partner ha oralsex med en annan man! Det är så självklart och bara tanken är äcklig för de allra flesta. 
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Lindy) skrev 2018-01-07 12:03:54 följande:
    Det är nästan inga kvinnor i förhållande skulle vilja se sin partner ha oralsex med en annan man! Det är så självklart och bara tanken är äcklig för de allra flesta. 
    Varför är det äckligt för att det är en annan man? Förstår att inte alla vill se sin partner ha sex med någon annan vilket också är anledningen till att jag skrev att det var om det var något vi kommit överens om, typ under en trekant. Något som så klart inte alla drömmer om men det är inte helt ovanligt med fantasier om trekant eller swinging. Jag är själv bi och skulle inte uppskatta om min partner tyckte att det var okej att jag sög någon annans kuk men inte att jag slickade fitta (vi pratar fortfarande trekant här, inte otrohet). Många här i tråden verkar bara smått homofoba. Nej, det är inget man måste tända på men varför äcklas av bara tanken för att det är en annan man?
  • Anonym (Ug)
    Anonym (nyfiken) skrev 2018-01-07 12:58:43 följande:

    Varför är det äckligt för att det är en annan man? Förstår att inte alla vill se sin partner ha sex med någon annan vilket också är anledningen till att jag skrev att det var om det var något vi kommit överens om, typ under en trekant. Något som så klart inte alla drömmer om men det är inte helt ovanligt med fantasier om trekant eller swinging. Jag är själv bi och skulle inte uppskatta om min partner tyckte att det var okej att jag sög någon annans kuk men inte att jag slickade fitta (vi pratar fortfarande trekant här, inte otrohet). Många här i tråden verkar bara smått homofoba. Nej, det är inget man måste tända på men varför äcklas av bara tanken för att det är en annan man?


    Bara för man tycker bögsex är skitäckligt är man inte homofob... Jag ser det som undergivet att en kille suger en annan kille och kan inte tänka mig något mer osexigt än en undergiven man...
Svar på tråden Skulle du vilja se din kille suga kuk?