• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-25 12:39:01 följande:

Det som skulle vara kul om Dee åker ut är att de andra måste börja fajtas med varandra.

Jag vill inte att Dee åker ut. Och hoppas inte att den där otäckingen på torpet tar sig in på Farmen igen. Han har inte gjort sig förtjänt av att få äta deras mat ens. Tar han sig in så slutar jag kolla, det är ett som är säkert.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-02-25 13:09:17 följande:
    Jag vill inte att Dee åker ut. Och hoppas inte att den där otäckingen på torpet tar sig in på Farmen igen. Han har inte gjort sig förtjänt av att få äta deras mat ens. Tar han sig in så slutar jag kolla, det är ett som är säkert.
    Jag vill inte heller att Dee åker. Undrar vem som tar sig in från Torpet? Skulle vela att både Robin och Helen kommer in.

Och sen en ny tävling med dem från Torpet och dem som inte har medaljong vore kul, men bara önsketänkande.

• Noname00
    Deceree1 skrev 2018-02-25 13:09:17 följande:
    Det gör nog varken till eller från för tittarsiffrorna om du slutar kolla.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-02-25 13:50:05 följande:
    Jag vill inte heller att Dee åker. Undrar vem som tar sig in från Torpet? Skulle vela att både Robin och Helen kommer in.

Och sen en ny tävling med dem från Torpet och dem som inte har medaljong vore kul, men bara önsketänkande.
    Vill också att Dee är kvar och att både Helena och Robin får komma till farmnen
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-02-25 15:46:02 följande:

Undrar var torparna har varit sedan torpet brann ner.

Tält? Hotell? Vandringshem? Nånstans måste dom ju ha bott. Sen är det väl inte säkert att en dag på farmen är en dag i realiteten. Dom kanske kör tre " farmendagar" på en dag.
  • Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-25 13:51:53 följande:

Det gör nog varken till eller från för tittarsiffrorna om du slutar kolla.

Haha ja vet :)
  • Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-25 16:16:29 följande:

Hopppas Mulle kommer tillbaka till Farmen.

Jag tror nog att du är ensam om det!
  • Deceree1

Jag hoppas verkligen inte att Dee kommer att ta skada av den behandling och det bemötandet hon har fått. Hon kommer att få känna av det flera ggr i livet. Om man är glad och generös, sprallig och busig och ger av sig själv, då ska man tydligen trampas ner i stövelskaften. Jag vet för jag va också sån förut. Man får lära sig att skala av sin personlighet och vara mindre glad. För det stör folk.

Dee! Jag hejar på dig ikväll, allt jag orkar!!!!

Svar på tråden Farmen 2018