• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • gröna
    Deceree1 skrev 2018-02-22 14:09:33 följande:

Stackars Dee.. det va de sista hon behövde nu. Det kommer hon att få höra av dårarnas gäng. De kommer att gotta sig i det tror jag

Ja vi får väl se.

Jag tycker att Paolo/tv borde ingripa åtminstone när någon saboterar eller hittar på uppdrag som inte finns. Det borde vara mot reglerna.
  • gröna

Undrar vad som skulle hända om den som förlorat vägrar utse en ny storbonde.

• Deceree1
    gröna skrev 2018-02-22 14:14:35 följande:

Det var mer synd om kalkonen som hon plågade.

Jo, det är klart, men hon visste ju inte..
  • Nandez

Om jag inte missminner mig så har Dee bott i London under sin barndom samt att hennes pappas modersmål är engelska. Det är väl därför hon blandar språket.

• Nandez
    gröna skrev 2018-02-22 14:17:58 följande:
    Ja vi får väl se.

Jag tycker att Paolo/tv borde ingripa åtminstone när någon saboterar eller hittar på uppdrag som inte finns. Det borde vara mot reglerna.
    Ja, Paulo borde verkligen ingripa.
  • gröna
    Deceree1 skrev 2018-02-22 15:09:26 följande:

Jo, det är klart, men hon visste ju inte..

Det hjälper ju inte kalkonen.

Sen kan jag tycka att det är oerhört empatilöst, förstår hon inte hur det skulle kännas att själv bli buren så. Egen reflektion liksom. Otroligt att Gutta ska behöva säga till.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-02-21 23:17:30 följande:
    Näe, de känns konstigt att vuxna människor mobbar. Förmodligen låg självkänsla.
    Det har du nog rätt i.
  • Johannus

Farmen ja ja....Alexandra, Stella och J-P vilka falska människor som inte medger att dem har mobbat Dee och även Robert. Nu försökte dem översläta med kramar och tårar...nä usch.

Vem tror ni Dee väljer som andre kämpe?

Torpet trist att Pawel åkte, men Mulle hade ju helt klart övertaget i styrka.

• Deceree1
    Johannus skrev 2018-02-22 20:46:46 följande:

Farmen ja ja....Alexandra, Stella och J-P vilka falska människor som inte medger att dem har mobbat Dee och även Robert. Nu försökte dem översläta med kramar och tårar...nä usch.

Vem tror ni Dee väljer som andre kämpe?

Torpet trist att Pawel åkte, men Mulle hade ju helt klart övertaget i styrka.

Blir det inget torpet? Det har ju brunnit ner men på tv.nu står det två farmen efter varann. Undrar om dom har fått tidigarelägga tävlingar nu för branden. Men alltså jag tror inte på det Alexandra sa till Dee. Hela hon känns falsk, leendet och kroppsspråket känns konstigt när hon säger att hon inte har förstått att nån kände sig mobbad.
Svar på tråden Farmen 2018