• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-02-27 20:00:05 följande:

Hade inte Robin kommit in på farmen hade inte J-P klarat träd uppgiften .Hoppas Robin plockar J-P först om han blir vald till första kämpe.

Deceree1 skrev 2018-02-28 02:19:13 följande:

JP är inte klok på en endaste fläck, allt han beskyller andra för, gör han exakt själv. Ibland så undrar man ju om han inte är retarded. Han framställer sig som lågbegåvad men förstår det inte själv. Hur som helst är han ingen värdig vinnare, inte ens en värdig farmare.

Håller med båda

• Nandez
    sobrio88 skrev 2018-02-28 06:48:58 följande:
    När han påstod att dom som var kvar är alla starka spelare så brast både jag och sambon ut i skratt. Han om nån har väl bara glidit med på en räkmacka eftersom han bara fjäskar för allt och alla hela tiden Jag hoppas verkligen Robban väljer honom till förstekämpe för det känns som JP inte har en chans mot någon oavsett gren.
    Vi garvade också åt detta
  • Deceree1

Tack vare norrbaggen ( som verkar vara en mycket sympatisk och rekorderlig karl ) så kommer det inte att kunna bli nån strejk ( som jag förutspådde innan ) för han kommer inte att acceptera det. Han kommer nog att kunna styra upp de hela, han och Robert. Vi får inte glömma att han har lång erfarenheter av "slåssebaggar" från torpet, Kirsti brud och Rocco. Så han vågar nog sätta ner foten.

Apropå de här med foten, har ni lagt märke till att alla har likadana pjucks? Dom är ju skitsnygga! Jag skulle nog kunna söka till farmen bara för att få såna pjucks. Nästan. Det är nog inte min grej. Hejar ff på Dee Snider :))

• Noname00
    Deceree1 skrev 2018-02-28 08:16:32 följande:
    Jaa, exakt, han har ingensom helst verklighetsförankring. Han om nån har väl glidit på räkmacka. Han får nog inte många gig efter det här. Inte av seriösa pubar iaf. Om de nu finns såna. Han är hemsk med det där lismande flinet. Usch, jag tål inte se honom längre.
    Han kommer nog få vara med i tv, det finns en plats för alla. 
    :)
  • sobrio88
    Deceree1 skrev 2018-02-28 18:29:58 följande:

Tack vare norrbaggen ( som verkar vara en mycket sympatisk och rekorderlig karl ) så kommer det inte att kunna bli nån strejk ( som jag förutspådde innan ) för han kommer inte att acceptera det. Han kommer nog att kunna styra upp de hela, han och Robert. Vi får inte glömma att han har lång erfarenheter av "slåssebaggar" från torpet, Kirsti brud och Rocco. Så han vågar nog sätta ner foten.

Apropå de här med foten, har ni lagt märke till att alla har likadana pjucks? Dom är ju skitsnygga! Jag skulle nog kunna söka till farmen bara för att få såna pjucks. Nästan. Det är nog inte min grej. Hejar ff på Dee Snider :))

Det är nog bättre att lägga ner 600-700 och köpa skorna själv än att umgås med idioter en hel sommar fast å andra sidan så har man ju inte chans på vinsten om man bara.köper skorna
  • Deceree1
    sobrio88 skrev 2018-02-28 19:21:16 följande:

Det är nog bättre att lägga ner 600-700 och köpa skorna själv än att umgås med idioter en hel sommar fast å andra sidan så har man ju inte chans på vinsten om man bara.köper skorna

Haha du har en poäng där ;)) hmm.. pest vs kolera :)
  • Johannus

Jahapp då är både Robin och Helena på farmen...Hoppas att Robert väljer Stella eller J-P som förste kämpe eller att han tar Stefan som förste kämpe och han tar ut J-P.

• lövet2

Nu fick jag svårt att välja favorit. Jag vill ju att Robin och Helena och Dee ska vinna ...

• Deceree1
    lövet2 skrev 2018-02-28 23:38:49 följande:

Nu fick jag svårt att välja favorit. Jag vill ju att Robin och Helena och Dee ska vinna ...

Ja precis, dom tre är de värdigaste farmarna, helt klart:) undrar om dom läser här själva :))

Isåfall skickar jag en varm hälsning till de tre favoriterna Dee, Helena och Robban :)
Svar på tråden Farmen 2018