Farmen 2018
Hej!
Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?
Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.
Farmen 2018. Vem vinner?
Hej!
Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?
Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.
Farmen 2018. Vem vinner?
Hade inte Robin kommit in på farmen hade inte J-P klarat träd uppgiften .Hoppas Robin plockar J-P först om han blir vald till första kämpe.
JP är inte klok på en endaste fläck, allt han beskyller andra för, gör han exakt själv. Ibland så undrar man ju om han inte är retarded. Han framställer sig som lågbegåvad men förstår det inte själv. Hur som helst är han ingen värdig vinnare, inte ens en värdig farmare.
Glad att det var Robin som fick komma till farmen.
Tack vare norrbaggen ( som verkar vara en mycket sympatisk och rekorderlig karl ) så kommer det inte att kunna bli nån strejk ( som jag förutspådde innan ) för han kommer inte att acceptera det. Han kommer nog att kunna styra upp de hela, han och Robert. Vi får inte glömma att han har lång erfarenheter av "slåssebaggar" från torpet, Kirsti brud och Rocco. Så han vågar nog sätta ner foten.
Apropå de här med foten, har ni lagt märke till att alla har likadana pjucks? Dom är ju skitsnygga! Jag skulle nog kunna söka till farmen bara för att få såna pjucks. Nästan. Det är nog inte min grej. Hejar ff på Dee Snider :))
Tack vare norrbaggen ( som verkar vara en mycket sympatisk och rekorderlig karl ) så kommer det inte att kunna bli nån strejk ( som jag förutspådde innan ) för han kommer inte att acceptera det. Han kommer nog att kunna styra upp de hela, han och Robert. Vi får inte glömma att han har lång erfarenheter av "slåssebaggar" från torpet, Kirsti brud och Rocco. Så han vågar nog sätta ner foten.
Apropå de här med foten, har ni lagt märke till att alla har likadana pjucks? Dom är ju skitsnygga! Jag skulle nog kunna söka till farmen bara för att få såna pjucks. Nästan. Det är nog inte min grej. Hejar ff på Dee Snider :))
Det är nog bättre att lägga ner 600-700 och köpa skorna själv än att umgås med idioter en hel sommar fast å andra sidan så har man ju inte chans på vinsten om man bara.köper skorna
Jahapp då är både Robin och Helena på farmen...Hoppas att Robert väljer Stella eller J-P som förste kämpe eller att han tar Stefan som förste kämpe och han tar ut J-P.
Nu fick jag svårt att välja favorit. Jag vill ju att Robin och Helena och Dee ska vinna ...
Nu fick jag svårt att välja favorit. Jag vill ju att Robin och Helena och Dee ska vinna ...