Inlägg från: Rosa Fluff |Visa alla inlägg
  • Rosa Fluff

    Slikonbröst hjälp mig snälla!!

    Du behöver inte säga någonting till nån. När du blir äldre och gör mammografi måste du dock berätta.

    Jag har geléhallon med livslång garanti, under muskeln. Så om inget oförutsett skulle hända behöver jag aldrig byta ut dem. Nu vill jag göra det men det är enbart av estetiska skäl.

    Ammade min första i 11 månader utan några som helst problem. : )

  • Rosa Fluff

    Varför skäms du? Finns absolut inget att skämmas över.

    Ja jag tror att du kommer att kunna amma. Om du inte kan det här jag svårt att tro det skulle vara pga implantaten. Brösten förändras när man ska ha barn, med eller utan implantat. Mina ömmade också. Och smärtan när mjölken rinner till var hemsk. Men sådant är väldigt individuellt.

  • Rosa Fluff

    [quote=78357410][quote-nick]Anonym (ace) skrev 2018-01-11 02:49:43 följande:[/quote-nick]Jag kan garantera att din man redan vet att du har inlägg, det fattade han första gången han klämde på dina tuttar.

    /quote]

    Fast det där stämmer inte. Det är en myt att silikonbröst måste vara hårdare än vanliga bröst. Mina är supermjuka. Alla som känt på mina säger att de aldrig skulle veta att det är silikon i dem om inte jag sagt det.

  • Rosa Fluff
    EmberEyes skrev 2018-01-11 08:15:33 följande:

    En av mina bästa kompisar skaffade hallontuttar, och de klämde vi på hela tjej-gänget efter en flaska vin för mycket. :)

    Helt klart och tydligt inte samma som ett "naturlig" bröst. Kanske är skillnad på modeller/märke osv, men nej, de jag har träffat på känns inte alls som ett bröst utan implantat.


    Ja det kanske är som du säger att det är skillnad på vilket implantat man väljer. Jag har bara mina att referera till så jag vet inte hur andra upplevs.
Svar på tråden Slikonbröst hjälp mig snälla!!