• Litehärochdär

Ni som startade eget

Hej är nyfiken på alla er som har startat eget företag! Vad jobbar ni med? Vad har ni för bakgrund? Går eran firma bra? Har ni ångrat något? Vill mest få lite inspiration. Har själv egen firma som fotograf men funderar på att göra något annat.

• Svar på tråden Ni som startade eget
  • Threezool

Jag har dragit igång ett eget företag men egentligen inte gjort så mycket med den då jag har en heltidsanställning och barn ????

Jobbar som systemutvecklare och tanken var att även extraknäcka med det och ta mindre uppdrag.

Men istället så gick jag ihop med några andra och startade ett AB som vi alla kör med vid sidan av där vi ska bygga en app för att lära barn och ungdomar om privatekonomi ????

Systemutvecklare och pappa
  • Threezool

Mobil verkar inte gilla smileys, första ???? ska vara =P och sedan en =).

Systemutvecklare och pappa
  • martinsvensson
    Har du lust att tjäna pengar genom att jobba hemifrån?
    Har du alltid drömt om att vara självständig och själv bestämma när, och hur mycket du vill jobba?
    Vill du ha möjligheten att tjäna upp till 40 000 kr/månaden?

Då är det just DIG vi söker! Vi söker just nu medarbetare till vår online chatt-plattform.
    Läs mer och ansök via jobba-hemifran.com/signup-form/

Med vänlig hälsning,
    Jobba Hemifrån
  • Momomani
    Hej!

Låter spännande och modigt att starta eget men kan även vara lite skrämmande om säger så.
    Har jobbat som personlig assistent i snart 8 år för min bror. Eftersom man inte hinner kombinera detta med något annat, så har tankarna kring att starta ett bolag börjat bli allt mer attraktivt. Vi har bytt bolag mer än jag önskar räkna än idag är det bolag han är skriven hos inte optimalt känns som det går alltid att göra bättre. Finns mycket man behöver tänka kring ett företag. Så undrar hur det har gått för er och hur långt ni har kommit, och om det finns en del tips jag kan ta del av från någon lite mer erfaren.