• Anonym (Kollegan)

Affär

Hej

För att göra en lång historia kortare.... jag har en affär med min 16 år äldre kollega. Började julen 2017 och har fortsatt... vi träffas o ligger med varandra en gång i månaden typ. Skriver massa snuskiga meddelande till varandra ofta. Han är den snuskigaste man jag någonsin stött på... skickar ofta bilder när han runkar o på sin kuk. Han vill att vi ska åka o swings tillsammans, han vill vara med mig o en tjejkompis till mej, han vill vara med mig o en killkompis till honom. Han har en fru och dom har ett jätte bra liv tillsammans dom gör oxå massa snuskiga saker som swingar och filmar när som har sex o annat. Han säger att han älskar att knulla mej k alla mina hål osv...

vi har lyckats att hålla detta hemligt men häromdagen när vi skulle ses så fick jag ett meddela de att hans fru hade läst lite vad vi skrivit och han hade lite dåligt samvete men i samma meddela de skrev han att han hoppades att vi snart skulle få till ett gott ligg igen och att han längtade... nu har vi inte hörts på några dagar och jag försöker verkligen att inte höra av mig... men vet inte hur länge jag vill vänta ut honom... jag är 33 år o han är 50.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-23 21:10
    Julen 2016

• Svar på tråden Affär
  • Anonym (Asimovaren)

Du funderar på om snuskgubben kan va trogen?
    Du har inga funderingar på hur du själv beter dig?
    Du pissar på dina barn, din man, ert förhållande hur hade tänkt att det ska bli i framtiden?
    Det du ska göra är att berätta för din man vilken djävla sopa du är och låta honom bestämma vad som ska ske.
    Hur fan kan du skita i din familj på det viset?
    Du har alltså knullat snusket drygt ett år och det har inte kommit fram till din man ännu?

• Anonym (man)
    Anonym (Asimovaren) skrev 2018-01-24 10:47:06 följande:

Du pissar på dina barn, din man, ert förhållande hur hade tänkt att det ska bli i framtiden?
    Det du ska göra är att berätta för din man vilken djävla sopa du är och låta honom bestämma vad som ska ske.
    Du har alltså knullat snusket drygt ett år och det har inte kommit fram till din man ännu?

Håller med, fattar inte hur folk kan vara så in i helvete svinaktiga mot sina egna ungar att de riskerar deras trygghet för några knull. Så otroligt respektlöst.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Kollegan) skrev 2018-01-23 20:57:31 följande:

Hej

För att göra en lång historia kortare.... jag har en affär med min 16 år äldre kollega. Började julen 2017 och har fortsatt... vi träffas o ligger med varandra en gång i månaden typ. Skriver massa snuskiga meddelande till varandra ofta. Han är den snuskigaste man jag någonsin stött på... skickar ofta bilder när han runkar o på sin kuk. Han vill att vi ska åka o swings tillsammans, han vill vara med mig o en tjejkompis till mej, han vill vara med mig o en killkompis till honom. Han har en fru och dom har ett jätte bra liv tillsammans dom gör oxå massa snuskiga saker som swingar och filmar när som har sex o annat. Han säger att han älskar att knulla mej k alla mina hål osv...

vi har lyckats att hålla detta hemligt men häromdagen när vi skulle ses så fick jag ett meddela de att hans fru hade läst lite vad vi skrivit och han hade lite dåligt samvete men i samma meddela de skrev han att han hoppades att vi snart skulle få till ett gott ligg igen och att han längtade... nu har vi inte hörts på några dagar och jag försöker verkligen att inte höra av mig... men vet inte hur länge jag vill vänta ut honom... jag är 33 år o han är 50.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-23 21:10
    Julen 2016

Så en gift man knullar dig i alla dina hål du är hans grattis hora.
  • Anonym (bläää)
    Anonym (Kollegan) skrev 2018-01-24 06:46:58 följande:

De hör såklart till att jag har man och två barn med.

Funderar mest på vad ni tror han vill? Vill han fortsätta ligga med mej? Vill inte att han ska sluta? Jag tror att han aldrig kommer vara den trogna typen. Vet att han varit otrogen innan mot sin fru men aldrig såhär länge.

Det är totalt ointressant att du blir knullad i alla dina hål och att du vill fortsätta vara hans sexdocka!

Det som jag tror alla här undrar är varför du inte redan för längesen skiljt dig från din man? Jag lider verkligen med din man och dina två barn som måste dela sitt liv med dig! Det kommer inget gott av det här det kan jag lova dig.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Asimovaren) skrev 2018-01-24 10:47:06 följande:
    Håller med
  • Anonym (Asimovaren)

När jag läser igenom tråden igen så är det nog så, att TS är troll.
    Jag kan inte tänka mej att en 2 barns mor kan vara så svinaktig och totalt skita i sina barn o man 

• Anonym (Kollegan)

Jag ville mest ha ert råd om vad ni tror att mannen vill. Inte era hemska kommentarer om mej.

• Anonym (man)
    Anonym (Kollegan) skrev 2018-01-25 21:48:17 följande:

Jag ville mest ha ert råd om vad ni tror att mannen vill. Inte era hemska kommentarer om mej.

Fast tycker du inte själv att det är jävligt märkligt att du enbart bryr dig om vad han vill och skiter helt i vad din familj tycker.? Det säger ju en hel del om hur du prioriterar.
  • Anonym (Bark)
    Anonym (man) skrev 2018-01-26 22:15:32 följande:
    Fast tycker du inte själv att det är jävligt märkligt att du enbart bryr dig om vad han vill och skiter helt i vad din familj tycker.? Det säger ju en hel del om hur du prioriterar.
    En sak är säker hon prioriterar inte sin familj.
  • Äntligen18
    Anonym (Kollegan) skrev 2018-01-25 21:48:17 följande:

Jo! Han vill fortsätta, men samtidigt så känner han lite ångest. Men allt det där försvinner när han är med dig.
Svar på tråden Affär