• Anonym (Kollegan)

Affär

Hej

För att göra en lång historia kortare.... jag har en affär med min 16 år äldre kollega. Började julen 2017 och har fortsatt... vi träffas o ligger med varandra en gång i månaden typ. Skriver massa snuskiga meddelande till varandra ofta. Han är den snuskigaste man jag någonsin stött på... skickar ofta bilder när han runkar o på sin kuk. Han vill att vi ska åka o swings tillsammans, han vill vara med mig o en tjejkompis till mej, han vill vara med mig o en killkompis till honom. Han har en fru och dom har ett jätte bra liv tillsammans dom gör oxå massa snuskiga saker som swingar och filmar när som har sex o annat. Han säger att han älskar att knulla mej k alla mina hål osv...

vi har lyckats att hålla detta hemligt men häromdagen när vi skulle ses så fick jag ett meddela de att hans fru hade läst lite vad vi skrivit och han hade lite dåligt samvete men i samma meddela de skrev han att han hoppades att vi snart skulle få till ett gott ligg igen och att han längtade... nu har vi inte hörts på några dagar och jag försöker verkligen att inte höra av mig... men vet inte hur länge jag vill vänta ut honom... jag är 33 år o han är 50.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-23 21:10
    Julen 2016

• Svar på tråden Affär
  • Äntligen18
    Anonym (Kollegan) skrev 2018-02-01 14:16:16 följande:

Bara på honom...

Då kan du väl åtminstone försöka sluta träffa honom, hur svårt det än är. För att sånna saker avslutar alltid på ett sätt. Han kommer inte hjälpa dig när du behöver någon.

Vad är det du ser i honom?
  • Anonym (Kollegan)
    Äntligen18 skrev 2018-02-01 15:47:09 följande:
    Då kan du väl åtminstone försöka sluta träffa honom, hur svårt det än är. För att sånna saker avslutar alltid på ett sätt. Han kommer inte hjälpa dig när du behöver någon.

Vad är det du ser i honom?
    Ja jag borde göra de.... jag vet verkligen det... tänker att detta kanske är rätt tillfälle att göra de nu när han sagt att han behöver ligga lågt ett tag. Vi kommer ju inte höras på några veckor nu de vet jag. Jag kommer dock träffa honom på jobbet och i olika möten.

Så fort han ger mig en blick så smälter jag...

De jag ser i honom är allt snuskigt han skriver till mig vad han vill göra med mig...snuskiga bilder han skickar...att han är äldre och det är spännande att ingen på jobbet vet...bara jag o han när vi sitter på möten tillsammans med andra.

Vi får se hur de utvecklar sig....dröjer de för länge tills han hör av sig så hoppas jag att jag kan stå emot när han väl gör de...
  • Anvendos
    Anonym (Kollegan) skrev 2018-02-02 10:11:40 följande:
    Ja jag borde göra de.... jag vet verkligen det... tänker att detta kanske är rätt tillfälle att göra de nu när han sagt att han behöver ligga lågt ett tag. Vi kommer ju inte höras på några veckor nu de vet jag. Jag kommer dock träffa honom på jobbet och i olika möten.

De jag ser i honom är allt snuskigt han skriver till mig vad han vill göra med mig...snuskiga bilder han skickar...att han är äldre och det är spännande att ingen på jobbet vet...bara jag o han när vi sitter på möten tillsammans med andra.

Vi får se hur de utvecklar sig....dröjer de för länge tills han hör av sig så hoppas jag att jag kan stå emot när han väl gör de...
    Du är ett svin mott din familj genom att vara otrogen det inser väl du.
  • Anonym (man)

Vad är det för inställning?

Fattar du inte själv hur otroligt barnsligt det är att gå omkring och gotta sig över att man har hemlisar med någon annan som ingen annan vet om, typ hemliga klubben? Det är sånt man ser på dagis eller lågstadiet.

Och vadå vi får se hur det utvecklar sig? Det är väl du som styr över din kropp eller? Så vadå jag hoppas jag kan stå emot? Har du den inställningen så lär du ju knappast göra det. Det är bara en fjantig ursäkt redan på förhand för att du vet att du inte ens tänker stå emot.
  • Äntligen18

Du borde då radera honom från vart ni brukar snacka, t.ex kik ellertelefonnummer.

Sen borde du inte berätta det till din man tycker jag. Det som har hänt har hänt.

Om du berättar det nu kommer det leda till skilsmässa. Gör det åtminstone när dina barn har vuxit.
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-02-02 10:35:13 följande:
    Du borde då radera honom från vart ni brukar snacka, t.ex kik ellertelefonnummer.

Sen borde du inte berätta det till din man tycker jag. Det som har hänt har hänt.

Om du berättar det nu kommer det leda till skilsmässa. Gör det åtminstone när dina barn har vuxit.
    Att resonera som du säger "det som har hänt har hänt" och ge sig själv rätt att ljuga eller mörka sanningen för andra är ett fantastiskt sätt att breda väg för att göra om sina "misstag". Det enda man lär sig av det är att det går att göra som man vill och så håller man det bara hemligt för andra så är problemet löst.

Det enda effektiva sättet att lära sig av sina misstag är när ens misstag får konsekvenser. Först DÅ trillar polletten ner på riktigt.

Att låta någon leva i en lögn år efter år i ett förhållande personen kanske inte hade valt om han vetat sanningen och med en partner personen kanske inte hade valt om han vetat sanningen är enligt mig betydlig mer värre och mer förnedrande än otroheten i sig. Lögnerna och smusslandet gör oftast mer skada än själva otroheten.
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-02-02 10:51:19 följande:

Att resonera som du säger "det som har hänt har hänt" och ge sig själv rätt att ljuga eller mörka sanningen för andra är ett fantastiskt sätt att breda väg för att göra om sina "misstag". Det enda man lär sig av det är att det går att göra som man vill och så håller man det bara hemligt för andra så är problemet löst.

Det enda effektiva sättet att lära sig av sina misstag är när ens misstag får konsekvenser. Först DÅ trillar polletten ner på riktigt.

Att låta någon leva i en lögn år efter år i ett förhållande personen kanske inte hade valt om han vetat sanningen och med en partner personen kanske inte hade valt om han vetat sanningen är enligt mig betydlig mer värre och mer förnedrande än otroheten i sig. Lögnerna och smusslandet gör oftast mer skada än själva otroheten.

Ja! Men hon gör det för att barnen ska ha det bättre.
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-02-02 13:05:49 följande:
    Du menar väl, hon ursäktar det med att barnen ska ha det bättre, för vi vet ju vem det är hon i så fall egentligen skyddar, men det låter ju så mycket bättre att säga att man gör det för barnens skull Flört
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-02-02 13:05:49 följande:
    Anonym (man) skrev 2018-02-02 13:13:46 följande:
    Du menar väl, hon ursäktar det med att barnen ska ha det bättre, för vi vet ju vem det är hon i så fall egentligen skyddar, men det låter ju så mycket bättre att säga att man gör det för barnens skull Flört
    Hade hon haft barnens bästa i tankarna hade hon inte gjort som hon gör öht och bett gubben dra åt helvete redan efter första kukbilden för att inte riskera sitt förhållande och sina barns trygghet, eller hur?

Men det gjorde hon inte, istället valde hon att haka på och verkar trivas med det, så barnens bästa verkar inte betyda ett skit jämfört med det hon får ut av hemliga klubben leken hon har med gubben. Hon sätter redan nu sig själv före sina barn, så barnens bästa är inte något hållbart argument tycker jag.

• Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-02-02 13:19:10 följande:

Hade hon haft barnens bästa i tankarna hade hon inte gjort som hon gör öht och bett gubben dra åt helvete redan efter första kukbilden för att inte riskera sitt förhållande och sina barns trygghet, eller hur?

Men det gjorde hon inte, istället valde hon att haka på och verkar trivas med det, så barnens bästa verkar inte betyda ett skit jämfört med det hon får ut av hemliga klubben leken hon har med gubben. Hon sätter redan nu sig själv före sina barn, så barnens bästa är inte något hållbart argument tycker jag.

Ja! Först så gillade hon det. Kanske gillar hon det nu också. Men hon ska sluta.

Varför ska hon förstöra för barnen nu?

Hellre vänta tills alla barn har vuxit och sedan berätta till mannen.
Svar på tråden Affär