BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hei, Plussade i fredags och har BF 7 okt om allt går som det ska! :)Är otoligt glad men vågar intes helt ta ut lyckan så tidigt. Vi har försökt att bli gravida i cirka 1 års tid. Bara jag och sambon som vet om detta ännu, När berättar ni för närmsta vänner och familj?
Oteknisk tjej här... Hur gör jag för att komma med i gruppen på fb ? Behöver jag bli vän med någon av er på fb?
Blev precis medlem här då jag precis som er har BF i oktober, 5e oktober för att vara exakt (Alltså vecka 5 (4+2)) Gjorde två test idag, ett på morgonen och ett i em för att vara säker. De va solklara plus nästan direkt.
Är lite skraj, första barnet blir det och har läst så mycket om mf och liknande, vet inte mycket generellt om graviditeter då detta inte var planerat men ack så välkommet ändå!
Går gärna med i gruppen om jag är välkommen :)
Plussade idag på bim-3, enligt preglife har jag bf 10 oktober. spännande, hoppas de går vägen. Hade ett MA i december 2017.
Blev precis medlem här då jag precis som er har BF i oktober, 5e oktober för att vara exakt (Alltså vecka 5 (4+2)) Gjorde två test idag, ett på morgonen och ett i em för att vara säker. De va solklara plus nästan direkt.
Är lite skraj, första barnet blir det och har läst så mycket om mf och liknande, vet inte mycket generellt om graviditeter då detta inte var planerat men ack så välkommet ändå!
Går gärna med i gruppen om jag är välkommen :)
Hej, jag hoppar också med här med stooor glädje att efter 2 1/2 års försökande och ivf med 4 insättningar plussade jag äntligen idag ???????? första barnet. Är gärna med i fb gruppen ????
Hej!
Här är en till som plussade i dagarna. Verkar vara BF precis i månadsskiftet september, oktober. Så hoppas det går bra att jag hänger på här :)
Bor i Skåne och det här är min 4e graviditet och förhoppningsvis blir det vårt tredje barn. Hade ett MA i december 2017, v13.
Är också gärna med i någon facebookgrupp om det finns.
Hej!
Här är en till som plussade i dagarna. Verkar vara BF precis i månadsskiftet september, oktober. Så hoppas det går bra att jag hänger på här :)
Bor i Skåne och det här är min 4e graviditet och förhoppningsvis blir det vårt tredje barn. Hade ett MA i december 2017, v13.
Är också gärna med i någon facebookgrupp om det finns.
Vill gärna också vara med!
Plussade idag kväll (30 jan)
Första barnet på första försöket.
Pirrigt som bara den.. Det stod gravid 1-2 är det tidigt att ringa mvc? Eller ju tidigare desto bättre? Finns det någon rökare här?
Vill gärna också vara med!
Plussade idag kväll (30 jan)
Första barnet på första försöket.
Pirrigt som bara den.. Det stod gravid 1-2 är det tidigt att ringa mvc? Eller ju tidigare desto bättre? Finns det någon rökare här?