BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Tack
Här ingen bebis ännu idag är bra men inga tecken haft lite molande ibland till och från men avtar och inget händer.
Hoppas snart!!
Vår dotter föddes 20/10 kl 21.23 efter en 24 h lång förlossning. Denna bebis var helt motsatt storebror som kom ut på 7 h! Men det är helt magiskt att hon äntligen är här <3
Nån mer än jag som fortfarande väntar på bebis?
Har gått över 5 dagar nu å ingen bebis är så trött tycker ej jag har några tecken heller ??
Känns som han aldrig kommer titta ut haha
Nån mer????
Nån mer än jag som fortfarande väntar på bebis?
Har gått över 5 dagar nu å ingen bebis är så trött tycker ej jag har några tecken heller ??
Känns som han aldrig kommer titta ut haha
Nån mer????
Jag väntar fortfrande. Bf på onsdag och inga känningar direkt....
Jag har också gått över tiden och väntar. Inga tecken på att det skulle vara på gång. Bebisen är ännu ruckbar och magen har ännu inte sjunkit ner. Allting är tungt och jobbigt men bebisen verkar ha det bra. Har ställt in mig på att det blir en novemberbebis.
Väntar också på bebis. BF+4 idag. Riktigt segt :(
Magen har sjunkit ser jag men inga tecken annars... blir nog en Novemberbebis trots allt.
Våran pojke tittade ut natten till fredag, så det blev 2 dagar tidigt :)
Den bästa förlossningen av mina 4.
3 tjejer sen innan och nu fick vi våran efterlängtade pojke:D
Vår dotter föddes 20/10 kl 21.23 efter en 24 h lång förlossning. Denna bebis var helt motsatt storebror som kom ut på 7 h! Men det är helt magiskt att hon äntligen är här <3
Våran pojke tittade ut natten till fredag, så det blev 2 dagar tidigt :)
Den bästa förlossningen av mina 4.
3 tjejer sen innan och nu fick vi våran efterlängtade pojke:D
Hej hej,
Plussade förra veckan. Andra barnet. Är gärna med i en fb grupp om det finns? ????
Hej hej,
Plussade förra veckan. Andra barnet. Är gärna med i en fb grupp om det finns? ????