• Adalgisa

BF oktober 2018

Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

• Svar på tråden BF oktober 2018
  • Anehhs

Hej på er!

Plussade idag och har enligt uträkning bf den 14 oktober.

Har sedan innan en dotter som blir 3 i sommar så jag är gärna med i denna grupp:)

• Avonasi

Har mailat dig min mailadress så jag kan vara med i gruppen på Facebook ????

Mitt fjärde, har 3 stora barn sen tidigare på snart 18, 14 och 11 år. Själv är jag 33. Graviditeten var allt annat än planerat och har stått i kö på sterilisering i 6 månader. Efter 2 veckor med kramper, små blödningar och andra besvär så sökte jag akut och fick reda på att proverna visade på graviditet men att inger syntes i livmodern och 4 gynläkare fastslog att det var ett utomhavandeskap som behövdes opereras omgående. Så för 3 dagar sen opererades jag akut och blev steriliserad samtidigt och vaknade upp och fick reda på att de inte hittade en graviditet någonstans i buken så att jag är fortfarande gravid. Fick en vultid om 2 veckor för de misstänker att graviditeten i såna fall är så tidig att den inte syns än i livmodern men eftersom hormonerna ökar och de gått igenom hela buken så måste det sitta i livmodern trots allt.

Vilket kaos ????

• MJasseF

Hej alla nya och grattis till plusset! Så kul att det är så många som ska ha i oktober!

Vi har en Facebook grupp som fortfarande tar in medlemmar.

Den är helt hemlig, går inte att söka på och det är endast vi medlemmar som kan se vilka som är med i den och vad som skrivs i den.

För att bli medlem så kan ni skriva ett meddelande till mig här på familjeliv, med den mejladressen du använder till facebook. Så kan jag skicka en inbjudan till er :)

• kna1

Hej! Hoppar gärna oxå in i fb gruppen - plussade igår och digitalt cb idag. Kan inte fatta det riktigt, första barnet här så känner mig lite vilsen och skulle behöva prata med några i samma sits!

• josiejosefin

Hej! Hoppar också gärna in. Plussade svagt i tisdags och sen med ett digitalt test i onsdags. Mitt och min sambos första. Så glada! :)

• Snygglugg

Vad har ni alla för symtom? Och vilken dag är ni i? Så nyfiken :)

Svar på tråden BF oktober 2018