Varför lever invandrare på bidrag?
I högre utsträckning än svenskar.
I högre utsträckning än svenskar.
Jag undrar hur kan det kan finnas svenskar som går på bidrag... Har språket, utbildning, utseende, rätt namn, kontaktnät, kunskaper om sociala koder och normer - dvs allt som cirka 100% invandrare inte har.
178 kr om dagen för att göra vad? Det finns inget arbete i Sverige som betalar så lite. Du får inte så lite på a-kassa eller försäkringskassan heller fören efter några år. Åh det blir ju detsamma för invandrare. Du lämnade nog ute halva din historia.
Eftersom vi vita var slavägare och nazister genom historien så äger vi alla en evig skuld gentemot alla icke-vita, det är därför endast vita kan vara rasister.
Glömde tillägga.
Invandrare arbetar hårdare än svenskar som är fruktansvärt lata, de är bättre utbildade och kostar mindre. Det är rasism från avundsjuka svenskar som håller dem borta från arbetsmarknaden.
Dessutom hade vi inte haft pizza, kebab, sushi, hip-hip eller annat bra utan invandrare. Vi hade bara ätit köttbullar idsommar och annan skit.
Jag undrar hur kan det kan finnas svenskar som går på bidrag... Har språket, utbildning, utseende, rätt namn, kontaktnät, kunskaper om sociala koder och normer - dvs allt som cirka 100% invandrare inte har.
Det vill jag inte) Jag bara undrar))
Eftersom vi vita var slavägare och nazister genom historien så äger vi alla en evig skuld gentemot alla icke-vita, det är därför endast vita kan vara rasister.
Glömde tillägga.
Invandrare arbetar hårdare än svenskar som är fruktansvärt lata, de är bättre utbildade och kostar mindre. Det är rasism från avundsjuka svenskar som håller dem borta från arbetsmarknaden.
Dessutom hade vi inte haft pizza, kebab, ship-hip eller annat bra utan invandrare. Vi hade bara ätit köttbullar och firat midsommar och annan skit.
jag är invandrare och de enda bedraggled jag fått är barnbidrag för mina barn. Jag tjänar 55 tusen i månaden och bidrar på alla sätt till den svenska statskassan.
Det vore bra om TS lärde sig att inte generalisera på detta sätt. Det finns även svenskfödda personer som lever på bidrag och tycker staten ska betala.
Arbetskraftsinvandring bidrar till Sveriges ekonomi och det behövs.
Ja, fast vita är ingen ras. Sen kan man inte vara rasistisk mot de som är normen och som styr samhället.