BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Översta från igår och nedersta från idag
Bim-3 Äl+11 ser ni något????vill så gärna tro att det är ett riktigt streck där ! Försök nr 15
Hej ????
Jag hoppar in här också, bim 6/3 ????
Problemet med detta är om man går ett år eller liknande utan att bli gravid, och äter folsyra och upptrissade vitaminer under tiden. Listan på biverkningar av folsyra är både gedigen och skrämmande, och jag tyckte jag började må konstigt, så jag valde att avbryta. Blir jag gravid kan jag tänka mig börja med dem igen.
Översta från igår och nedersta från idag
Bim-3 Äl+11 ser ni något????vill så gärna tro att det är ett riktigt streck där ! Försök nr 15
Någon mer härinne som har en stark molvärk långt innan Bim?
Fick min för en vecka sedan och sitter i än, på bim-5.
Molar så pass att det gör mig illamående till o från. Minns inte att det var såhär på sonen så långt innan bim.
Vill så gärna tro att det är ett gravsymptom men återstår väl att se helt enkelt.
Första försöket med nr 2!
Tappa inte hoppet, förstår att det är tungt nu men man vet aldrig vad som händer. Kan väl mycket väl vara att du är låghormonare och att ingenting syns på testet pga det. :)
Någon mer härinne som har en stark molvärk långt innan Bim?
Fick min för en vecka sedan och sitter i än, på bim-5.
Molar så pass att det gör mig illamående till o från. Minns inte att det var såhär på sonen så långt innan bim.
Vill så gärna tro att det är ett gravsymptom men återstår väl att se helt enkelt.
Första försöket med nr 2!
ÄL + 8 idag och var extremt trött när jag vaknade. Sådär att det känns som man fått en smäll i skallen. Även lite molvärk, första gången sedan ÄL. Vanligtvis borde jag ha ömma stora bröst nu, 7 dagar före BIM, men känner inte så mkt i dem. Har oxå känt mig väldigt lättretlig igår och idag. Kan avsaknad av PMS-symptom som tex ömma bröst vara ett graviditetstecken? Mina blir alltid supertunga och ömma.
Förra månaden hade jag inga pms symtom alls, hade blödning när det hade kunnat vara nidis samt att mensen inte kom när den skulle. Ändå inte gravid :( så jag har iaf lärt mig att bara för att det är annorlunda än normalt så behöver det inte betyda att man är gravid. Men jag hoppas för din skull!
Grattis till alla er som plussat! :)
Själv sitter man här och väntar på att mensen ska komma, har molvärk i magen och det känns hela tiden som att den kommer, men är tokblankt när jag går på toa. Ska ha mens någon gång mellan imorgon och måndag. Analyserar allt och tror och hoppas att det är något annat än mens, men vill inte få upp hoppet heller. Usch alltså :(