BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Vad kan det då vara? Fel på termometern?
Någon mer här som tempar? Jag har rätt mycket högre temp än vad jag brukar ha, som ni kan se på bilden. Någon som varit med om liknande? Är ej sjuk och tempar precis som man ska.
Ser lovande ut tycker jag ! Vilken dag har du bim? :) håller tummarna för att den håller sig så hög :)
Bim om tre dagar och inga spottings har dykt upp än! :)
Det är inte fel på den då jag rätt ofta gör en sån där kalibrering för att se till att den stämmer. Det var just därför jag skrev här i hopp om att någon varit med om liknande. Om de som plussat kanske har haft liknande. Har försökt bli gravid i snart två år så känner att det borde vara min tur nu :)
Jag kan flika in och försöka ge dig lite hopp! :)
Sådär blev det med min kurva också nu när jag plussade i december. Den blev trifasisk, precis som din om tempen fortsätter hålla sig ett steg högre än tidigare. Och det ser väldigt lovande ut i så fall håller tummarna! När ska du testa?
Hej!
Hänger på i denna tråden. BIM ungefär 7/3. Har lite oregelbunden mens samt MF i januari, så inte fått min mens efter det men säker på att jag hade ägglossning 21/2. Har läst dessa trådar i flera månader men bara skrivit en gång. Är 34 år och har 3 barn sen innan men vill så gärna ha en till. Rädd att det börjar bli försent. Min minsta blir 10 i år så är ett tag sen. Vet ju iallafall att jag kan bli gravid nu, men rädd att få MF igen. Vill ju så otroligt mycket. Dessa dagar att gå och vänta känns ju som en evighet. Testade negativt idag, men hoppas det är för tidigt bara. Varit extremt trött de senaste dagarna och så sugen på salt. Inbillning kanske men hoppas....
Har ätit folsyra och vitaminer nu och mannen zink och folsyra. Har även rosenrot hemma nu om mensen kommer. Hoppas verkligen det har hjälpt.
Sorry för långt inlägg..
Grattis alla som plussat redan ????. Vilken lycka!
Här är en till som testade negativt igårkväll, bim 8/3 så hoppas på att det var för tidigt testat bara, vilket det egentligen är :) men har haft "mensvärk" i över en veckas tid nu, smått illamående (om man ens kan vara det så tidigt), supertrött och sugen på salt. Är väl skengravid kanske annars, haha. Första försöket till nr 2 :) sonen blir 3 i juni.
Har också haft lätt illamående från och till och svullen mage. Är mitt tredje aktiva försök nu, men känns som en evighet. Tenpar också och den har hållt sig hög tills idag då den fick en dipp. Dock inga tecken på mens på G. Vad roligt att vi har bim ungefär samtidigt. Hoppas verkligen för plus för oss båda. Kul att följas åt ????. Hoppas ju givetvis på plus åt alla här inne. Så roligt att det är så många redan. Hoppas att också få stå på listan denna gång och att allt isåfall går vägen. När ska du testa nästa gång? Vilket test använder du? Har beställt rfsu vanliga som nog kommer på måndag. Kommer säkerligen testa igen då. Haha så svårt att hålla sig...
Någon mer som har ägglossning närmaste dagarna? Enligt appen är det dags på onsdag och den brukar stämma ungefärligt. Hur myser ni under dessa dagar? Förra månaden fick vi till det varannan dag dagarna innan, dagen jag fick positivt utslag och dagen efter. Den här månaden blir det färre tillfällen men jag hoppas det är effektivare