• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • PowerL
    Lindsey77 skrev 2018-03-04 13:38:10 följande:

Vill inte låta negativ, men det är inte säkert att missfall gör ont. Jag har fått tidigt missfall, och kände ingenting i magen. Blödde dock mer än min vanliga mens.

Men jag tror att det är många som får ont.

Än så länge blöder jag inte mer än min vanliga mens :)
  • Lindsey77
    PowerL skrev 2018-03-04 13:59:44 följande:
    Än så länge blöder jag inte mer än min vanliga mens :)
    Vad bra! Vissa kan ju få genombrottsblödning fast man är gravid. Hoppas du är en av dem!
  • sofiaaaaaa
    PowerL skrev 2018-03-04 13:58:25 följande:

Jo jag blöder fortfarande. Inte jättemycket men klarrött är det.

Tack :)

Ja okej! Klarrött är en bra färg tror jag, mörkröd är väl den otäcka färgen. Men det är bara å vänta å se. Lycka till <3
  • sofiaaaaaa
    Lindsey77 skrev 2018-03-04 13:38:10 följande:

Vill inte låta negativ, men det är inte säkert att missfall gör ont. Jag har fått tidigt missfall, och kände ingenting i magen. Blödde dock mer än min vanliga mens.

Men jag tror att det är många som får ont.

Å okej! Ja va otäckt att det kan va så.
  • Niila

Hej!

Hoppar gärna in här om det finns plats..! ;)

Har BIM idag 4/3. Haft svag molvärk sen typ ÄL+7-8, kraftigt illamående som kommit o gått, lite värk i brösten (men inte lika kraftigt som mina andra graviditeter(?).

Även haft vattniga och genomskinliga flytningar hela tiden, blir som en pöl i trosorna:P Igår eftermiddag fick jag en genomskinlig flytning med rosa strimmor. Det k ä n n s som att något håller på där nere, lite mol och lite ilande (någon som känt det??). Men jag vågar inte hoppas! Tagit negativa test sen typ en vecka efter ÄL och ett så sent som BIM-3.

Vad tror ni???:0:)

• bastamamman1
    Niila skrev 2018-03-04 14:52:25 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här om det finns plats..! ;)

Har BIM idag 4/3. Haft svag molvärk sen typ ÄL+7-8, kraftigt illamående som kommit o gått, lite värk i brösten (men inte lika kraftigt som mina andra graviditeter(?).

Även haft vattniga och genomskinliga flytningar hela tiden, blir som en pöl i trosorna:P Igår eftermiddag fick jag en genomskinlig flytning med rosa strimmor. Det k ä n n s som att något håller på där nere, lite mol och lite ilande (någon som känt det??). Men jag vågar inte hoppas! Tagit negativa test sen typ en vecka efter ÄL och ett så sent som BIM-3.

Vad tror ni???:0:)

låter ju lovande! Jag är äl + 10 och har ovanligt lite symptom :(. Även för pms. Brukar alltid känna mig gravid vid pms men nu knappt nånting.
  • Emiliass
    Bambi91 skrev 2018-03-04 09:56:04 följande:

Alltså!!!!!! Kan ej fatta!? Blev jättetydligt på typ 30 sek :D visst kan detta ej vara annat är +? Sov inte hemma idag, ska bli sååå kul att komma hem o visa pojkvännen, om jag kan hålla mig tills dess!!!! :D

Absolut ett +. Grattis :)
  • bluegrass

Niila- låter lovande! Jag har också BIM idag och känner igen alla dina symtom. Jag tror att jag plussade idag ( mitt test finns ngn sida bakåt i tråden). Vågar inte riktigt lita på det, men många här tycker att det är pos :).
    När ska du testa nästa gång?
    Jag ska köpa ett digitalt imorgon?

• Emiliass

Temperatur dipp i 2 dagar och nu fick jag blodiga flytningar. Dock ingen mensvärk än vilket jag brukar ha, och brösten ömmar fortfarande. Men inställd på att det inte blir nåt denna gången. Ush vill ju så gärna.

Svar på tråden BIM MARS 2018