BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Tack <3
Kan man försöka igen direkt efter ett missfall?
Ja visst är det störigt! Jag har BIM idag men än så länge bara lite bruna spottings. Förra månaden kom inte mensen förrän BIM+6. Så tjatigt om det ska bli såhär varje ggn. Hoppas ju såklart att det är som vid tidigare graviditeter att jag fick spottings men va ändå gravid!
Testar du negativt?
Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen... Hoppar in i BIM April igen....
Lycka till alla! Och grattis ni som fått plus!
Tack <3
Ok uppdatera hur det går sedan . Håller tummarna.
PowerL- vad tråkigt!!! Hoppas att du snabbt blir gravid igen!
Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen... Hoppar in i BIM April igen....
Lycka till alla! Och grattis ni som fått plus!
Tack <3
Hur går det för dig, när ska du testa igen? :) håller tummarna stenhårt för oss båda! Är det ditt första barn? :)