BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Jag har bim imorgon, gjorde ett test idag på morgonen som visade negativt. Dock med apotekets gravtest som egentligen är från den dagen man väntar mens, men jag kunde inte hålla mig.
Ingen mens i sikte än så jag hoppas verkligen på ett plus snart, men jag har inga symtom alls på graviditet utan allt jag känner är lite lite molvärk ibland. Brukar ha mer ont än såhär innan mens så jag håller tummarna för att det har tagit sig denna gången. Vet att det är svårt att säga, men vad tror ni? Kan jag fortfarande hoppas trots att jag inte känner något?
Hej tjejer,
Vad tror ni om min kurva? Ska den öka ytterligare om jag är gravid eller den ska stanna på sanna nivå?

Jag har exakt som du. BIM igår. Ingen mens men inte heller några symtom mer än lite molvärk. Neg test imorse. Inte ens ett spökstreck. Va inte ett dugg förvånad. Tog även ÄL test (för skoj skull) och den blir starkare och starkare för var dag. Blir den det för mensen är på väg? Ngn som vet? Har föresten bruna spottings (ytterst lite, när jag tar i). Hade ni räknat det som mensen har börjat? Vet inte riktigt när jag vågar börja med bidrottningsgele och munkpeppar och lite sånt :/
Är det bara jag som har sån jäkla molvärk att jag knappt kan sova på mage och sitta hukad? Hållt på i en vecka redan, blir värre för varje dag. Bim - 6 idag. Antingen är en rejäl mens på gång eller så tog det sig denna månad.
Undrar även om någon annan här har en livmoder som inte är centrerad? Min livmordertapp/livmoder ligger lite till vänster. Så det molar mest på vänster sida för mig. Men funderar på om det kanske kan vara utomkvedes annars? Blä, blir orolig för såhär borde det väl inte kännas? Gör ont och blir lite yrslig när jag varit hukad.
Tyvärr va mitt streck ett spökstreck då jag fick mensen igårkväll :(
Får hoppa in på nästa månad
Fick den 30mars nu så blir kvar här endå :)
Skickar min tempkurva. Hela 37,5 idag. ÄL + 11, BIM -5. Tog negativt graviditetstest idag från testlagret, å andra sidan 5 dar för tidigt. Känner mig deppig och ledsen och typiskt pms?ig. Känner mig inte gravid, som att jag innerst inne vet att jag inte är det :(.
Skickar min tempkurva. Hela 37,5 idag. ÄL + 11, BIM -5. Tog negativt graviditetstest idag från testlagret, å andra sidan 5 dar för tidigt. Känner mig deppig och ledsen och typiskt pms?ig. Känner mig inte gravid, som att jag innerst inne vet att jag inte är det :(.
Har inte så mycket flytningar alls. Men de jag har är vattniga. Mina barn är födda -08,-11 och -14.
Jag har också molvärk nedåt ljumskarna och dovare än vanlig mensvärk tycker jag.
Duktigt om du håller dig till ons, jag är testoman!
Tänkte köpa ett digitalt imorgon. Uppdaterar efter det!
Ni hade rätt allihop! Kan inte riktigt fatta det!
Så himla kul! Och ganska läskigt...