• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • mulin
    Lisa81molander skrev 2018-03-05 13:31:37 följande:

Kanske fick dubbeldos för jag är 36? Tiden är inte min bästa vän om man ser till biologiska klockan har 6 barn , har du barn?

Jag tvingar numera sen en månad tillbaka i maken: zink, folsyra,aco man brus och rosenrot

Själv äter jag :zink, folsyra, aco kvinna brus ochrosenrot samt letrozol 2x2,5 dag 3-7?

Har oxå beställt concive plus som ska hjälpa spermierna än mer hoppas det kommer innan Äl kommer.

Kolla upp zink och folsyra o rosenrot, det ska ha otroliga effekter

Så kanske det är, hoppas verkligen det hjälper för dig! :) åker du och gör VUL också? Kul med stor familj! Jag har tyvärr aldrig fått ett plus.

Har läst att zink och folsyra ska vara bra, så tänkte köpa det till nästa cykel nu om det inte plussas något. Ska kolla upp rosenrot också som jag inte hört lika mycket om. Man måste ju boosta på alla sätt som går, speciellt när de inte kan hotta något fel vill man bara göra allt man kan själv för att påverka. Har även funderat på att sluta snusa just för att öka chanserna kandke ytterligare.
  • Frallanz
    Iekba skrev 2018-03-05 08:17:15 följande:

Är det bara jag som har sån jäkla molvärk att jag knappt kan sova på mage och sitta hukad? Hållt på i en vecka redan, blir värre för varje dag. Bim - 6 idag. Antingen är en rejäl mens på gång eller så tog det sig denna månad.

Undrar även om någon annan här har en livmoder som inte är centrerad? Min livmordertapp/livmoder ligger lite till vänster. Så det molar mest på vänster sida för mig. Men funderar på om det kanske kan vara utomkvedes annars? Blä, blir orolig för såhär borde det väl inte kännas? Gör ont och blir lite yrslig när jag varit hukad.

Nej du är inte ensam, jag har bim den 8/3 och haft rejäl "molvärk" sen över en vecka tillbaka. Känns så pass att jag blir illamående, fram i livmodern o bak i ländryggen. Testade negativt imorse, så tror det inte är nån bebis för min del iaf. Men undrar ju varför jag hadt sån värk nu?
  • Hepphopp

Testade negativt idag, men vad trodde jag då?! Äl+5!! Haha!

Har en så stark känsla att det inte blev något denna månad heller.. är så fruktansvärt jobbigt att känna så.. det är ju ännu många dagar kvar men känns ändå som att det inte blev något..

Förra graviditeten hade jag inga symtom alls.. mådde felfritt hela graviditeten.. så förstår inte varför jag går och är nojjig över att jag inte känner något... sjukt jobbigt..

Någon mer som inte känner ett skvatt av symtom?

• längtan18

Fick glad gubbe på cb äl test nyss, trots nc lagt in äl på söndag och flo på söndag. Är inte äl en vecka efter sista dag på mens väldigt tidigt?

• stragge
    Hepphopp skrev 2018-03-05 19:43:26 följande:

Har en så stark känsla att det inte blev något denna månad heller.. är så fruktansvärt jobbigt att känna så.. det är ju ännu många dagar kvar men känns ändå som att det inte blev något..

Förra graviditeten hade jag inga symtom alls.. mådde felfritt hela graviditeten.. så förstår inte varför jag går och är nojjig över att jag inte känner något... sjukt jobbigt..

Haha sitter här äl+4 och har lust att testa så du är inte ensam ! Äl+5 är också väldigt tidigt så inte konstigt om du inte känner av några symtom :) vi båda får försöka ha tålamod :P
  • Förstabarnet33
    Hepphopp skrev 2018-03-05 19:43:26 följande:

Jag är precis samma, känner ingenting. Men jag har bim imorgon, haft lite molvärk till och från senaste dagarna bara. Jag håller tummar och tår! :)
  • Sunshineinmylife

Hej på er o grattis till alla som plussat :) idag kom Mina ägglossning test som jag beställde från gravidkollen och har varit lite osäker på när ägglossning sker och vill se om det stämmer med appen. Enligt appen ska ja ha ägglossningen den 14/3 och nu när jag testade så blev det ett starkt rosa sträck och ett lite ljusare inte lika starkt som det andra men betyder det tror ni att det är en ökning på gång? Ha en fin kväll allihopa

• Hepphopp

Stragge: haha skönt att inte vara ensam!

Ja det är ju way to early att känna något men fasiken! Vill bara känna något! Har ömma bröst men det är säkert för att jag redan klämt så mycket på dom! Haha!!

Man blir ju helt knäpp!

När tänker du testa?

Förstabarnet33: jag håller tummar och tår för oss allihop :) :)

• stragge
    Hepphopp skrev 2018-03-05 20:26:27 följande:

Stragge: haha skönt att inte vara ensam!

Ja det är ju way to early att känna något men fasiken! Vill bara känna något! Har ömma bröst men det är säkert för att jag redan klämt så mycket på dom! Haha!!

Man blir ju helt knäpp!

När tänker du testa?

Förstabarnet33: jag håller tummar och tår för oss allihop :) :)

Jag tror faktiskt jag ska vänta till den 17e :)kommer absolut inte lyckas hålla mig men försöka går ju, har bim den 13e. När har du bim?
  • joannaq
    längtan18 skrev 2018-03-05 19:46:30 följande:

Fick glad gubbe på cb äl test nyss, trots nc lagt in äl på söndag och flo på söndag. Är inte äl en vecka efter sista dag på mens väldigt tidigt?

Man kan få tidigare :)
Svar på tråden BIM MARS 2018