BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Missade jag ägglossningen eller fick jag ingen ägglossning? Förstår inte? Om jag fick ägglossning så när var den isåfall? Tog testen på morgonen alla dagar.
Nej, iofs använde jag vanliga tester då. Denna gång kör jag testa tidigt. Men tror ända att det skiljer sig hur snabbt man stiger i Hcg vid olika graviditeter. Tror absolut inte det är kört vid neg på BIM -4.
Håller tummarna för oss och alla andra!
Hej på er !
Grattis till er som plussat!! Wiihoo!
Själv sitter man och känner efter alldeles för mycket...
Bim -6 idag och håller på att bli smått galen!
-Nedstämdheten har minskat rätt mycket vilket är så himla skönt!
- halsbrännan är fortfarande kvar
- huvudvärken är oclså fortfarande kvar
- och idag fick jag ?? mensvärk ?? från helvetet som höll sig kanske 5-10 minuter .
-molnvärk fortfarande kvar
Så glad att jag inte har något grav test hemma för jag hade självklart redan testat.
Efter att ha försökt 15 månader hoppas jag på att det är vår tur att få första barnet...
Stort grattis nkpg84! :D
Märkte något konstigt idag. Mitt vänstra bröst har svullnat upp och är mycket större än det andra. Båda brösten är ömma. Har aldrig varit med om detta innan.
Testade negativt igår på BIM -4, men fick tillbaka lite hopp nu. Är fortsatt illamående från och till dessutom. Blir nog ett nytt test imorgon.
Du kan ha haft stegring senare på dagen den 24:e :)
Om det var mina tester skulle jag tolka det som att jag haft äl på kvällen den 24e.
Tack hörni! :)
Lycka till Sycamore. Vet verkligen hur det är med försök efter försök.
Vi velade kring hur vi skulle göra men för oss blev allt så mycket lättare när vi tog kontakt med en klinik och på en knapp månad var utredningen klar och ivf:en igång. Det var liksom skönt att sluta försöka och låta någon annan hjälpa oss.
Hej!
Såg tråden o följer gärna er!
Slutade med p-piller gör 3 veckor sedan och vi hoppas att jag plussar snart! :D
Nkpg84- åh vad härligt! Stort grattis!!!
Ni som testat neg tidigt-
Min första grav testade jag neg BIM-7,6,5,4 och sedan pos from BIM -3.
Med tvåan testade jag pos BIM -2 men före det neg och samma sak med trean.
Dock blir jag ändå besviken jag med. Testade neg idag på BIM -5.
Men chansen finns absolut kvar för oss!
Läste att om man är 38 som jag snart är är chansen att bli gravid om man prickar äl bara 10%. Den siffran är lite knäckande.
Har haft lätt att bli gravid tidigare, men sist var jag 4 år yngre.
Jag vill så gärna se era bilder på testerna, men får inte upp några bilder alls från mobilen. Får ngn annan det?
Vet ngn hur man ska göra för att se?
Jag testade positivt igår!!!Bim 3/3 efter ivf. Men kunde inte låta bli då jag har så mycket symtom (illamående, trött, febrig och känslig) kan inte tro att det är sant efter två års försök för syskon.