BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Vad är det för fabrikat på stickorna? Har bara sett sådana som mäter från 10 som är i plasthölje, eller vad man nu ska kalla det. Har ni sådana enkla stickor?

Har startat BIM april 2018 nu då jag nu mer och mer känner att mensen är på g och negativa tester. Har ställt in mig på att det inte tog sig denna gången. Bara att komma in om ni inte heller lyckas/lyckades denna gången. Än så länge är jag själv där ;) hoppas såklart ni plussar <3 Mitt nya BIM är 3 april.
Så är det ju, man måste bara hamna där mentalt först.
Jag tog ett test imorse som jag har svårt att tyda. Och egentligen är det inte hela världen på andra försöket men jag har blivit av med en äggledare och är som besatt nu eftersom jag är rädd att jag kommer ha svårt att bli gravid nu :/
Hej igen..
Endast en liten höjning från igår. Tror ni äl har uteblivit?
Positivt äl-test med clearblue digital. Fast gubbe.

Hej igen..
Endast en liten höjning från igår. Tror ni äl har uteblivit?
Positivt äl-test med clearblue digital. Fast gubbe.
Jag var dum nog att titta på gårdagens negativa test igår kväll ( alltså 12 H efter att jag tog det). Då fanns ett svagt men tydligt färgat streck. Jag vet förstås att det inte är giltigt, men började ändå få upp lite hopp.
Dagens test på BIM-4 dock helt neg.
Jag brukar plussa senare än så, men detta är första gången jag kör på testa tidigt. Jag får helt enkelt vänta och se, men man blir ju så otålig!
Jag har molvärk och lite fylligare bröst, men det kan ju förstås lika gärna vara PMS.
Hur har det gått för er som skulle testa idag?
Blir nog ingen november bebis... Lite ljusröda flytningar imorse, tyckte jag mig se. Bim april då. Lycka till åt er andra! Ska uppdatera trådstarten med bim lista när jag har tillgång till dator.
Har startat BIM april 2018 nu då jag nu mer och mer känner att mensen är på g och negativa tester. Har ställt in mig på att det inte tog sig denna gången. Bara att komma in om ni inte heller lyckas/lyckades denna gången. Än så länge är jag själv där ;) hoppas såklart ni plussar <3 Mitt nya BIM är 3 april.
Blir nog ingen november bebis... Lite ljusröda flytningar imorse, tyckte jag mig se. Bim april då. Lycka till åt er andra! Ska uppdatera trådstarten med bim lista när jag har tillgång till dator.
Fick min högsta temp någonsim på NC idag (äl+7). Usch va jag hoppas denna gång, borde tagga ner! Nu tar jag paus med tempandet till BIM 5/3 eller 6/3