BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Fick min högsta temp någonsim på NC idag (äl+7). Usch va jag hoppas denna gång, borde tagga ner! Nu tar jag paus med tempandet till BIM 5/3 eller 6/3
Blir nog ingen november bebis... Lite ljusröda flytningar imorse, tyckte jag mig se. Bim april då. Lycka till åt er andra! Ska uppdatera trådstarten med bim lista när jag har tillgång till dator.
BIM-3 (brukar plussa på BIM-5) och sitter jag besviken med ett negativt test. Dessutom med bihåleinflammation, gräslig hosta och feber.
Känns som mensen kommer i helgen så det är ju bara att ställa in sig på BIM April (decemberbebis!!)
Har startat BIM april 2018 nu då jag nu mer och mer känner att mensen är på g och negativa tester. Har ställt in mig på att det inte tog sig denna gången. Bara att komma in om ni inte heller lyckas/lyckades denna gången. Än så länge är jag själv där ;) hoppas såklart ni plussar <3 Mitt nya BIM är 3 april.
Jaha, ÄL +12 och idag testade jag med Testlagrets test. (Fick ett supersvagt streck på testa tidigt test ÄL +11).
Jag hoppas verkligen att det är för tidigt att testa med ett vanligt test, för det var negativt. Dock ser jag ett streck om jag håller upp det mot lampan. Det är lika tjockt som kontrollstrecket. Men räknas ju inte som positivt då jag läst att många fått så med Testlagrets stickor utan att vara gravida. Hcg nivån höjs ju varannan dag (?) så då måste jag se något på stickan imorgon. Annars känns det rätt kört!!
Här är nog mensen på g, är på bim -5 och fick liten rosa flytning. Dessutom ett jäkla humör och huvudvärk. Dock ligger tempen hög än. Men tror inte det blir någon bebbe här!
hej tjejer
jag håller mig lite i bakgrunden men läser era inlägg.
Vi är inne på försök 2 efter att jag slutade med p-piller i dec.
jag är på äl +7 ock kunde inte låta bli ett test då jag känner flera symptom
hej tjejer
jag håller mig lite i bakgrunden men läser era inlägg.
Vi är inne på försök 2 efter att jag slutade med p-piller i dec.
jag är på äl +7 ock kunde inte låta bli ett test då jag känner flera symptom
Hoppas att det är 15:e gången giltigt för er!
Jag är också på ca bmi - 7 eller 6. Är osäker på om jag ens haft någon ägglossning.
Mina tidigare graviditeter har jag verkligen känt att jag var gravid. Har inte alls den starka känslan längre trots att jag tycker att brösten är lite ömma och jag har molvärk/mensvärk heeeeela tiden.. Men min kropp är inte som den ska heller så jag litar inte på den.illamående å trött het har alltid kommit lite senare vid vecka 5-6.
Jag tror som du att just nu känner jag av alldeles för mycket. Jag funderar också på att testa mig till helgen. Har kunnat plussa på bmi - 5 innan. Hoppet är ju det sista som lämnar en men jag kommer bl så besviken om det blir negativt efter att jag har testat.
Om vi inte plussar så får vi försöka blicka framåt och göra nya försök i mars. :)
Kul att dela erfarenhet å tankar med varandra i samma sits.
Hur gick det?