• Anonym (Kajsa)

Snabbis spontant ”pang på” i vardagen, funkar det för dig/er?

Jag funderade på en sak.. Att ha en snabbis spontant kan vara både härligt och nödvändigt ibland.. Hur funkar det för dig/er, kan ni få till bra sex med väldigt kort startsträcka?

- Tex att tjejen står vid diskbänken, killen kommer upp bakifrån, drar ner byxorna och tar henne där och då...

- Eller att mannen är i duschen och kvinnan överraskande stiger in och vill bli tagen utan betänketid..

- Eller att tjejen utan att fråga börjar suga av killen insidan framför något tv-program?

Är det någon som får till sånt sex? Funkar det för någon, rent av extra bra? Eller måste ni ha mer uppvärmning?

Kram

• Svar på tråden Snabbis spontant ”pang på” i vardagen, funkar det för dig/er?
  • Anonym (Karin)

Visst är det härligt med snabbisar, gör han det rätt så rinner det till ganska fort.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Kajsa) skrev 2018-01-28 22:22:48 följande:

Jag funderade på en sak.. Att ha en snabbis spontant kan vara både härligt och nödvändigt ibland.. Hur funkar det för dig/er, kan ni få till bra sex med väldigt kort startsträcka?

- Tex att tjejen står vid diskbänken, killen kommer upp bakifrån, drar ner byxorna och tar henne där och då...

- Eller att mannen är i duschen och kvinnan överraskande stiger in och vill bli tagen utan betänketid..

- Eller att tjejen utan att fråga börjar suga av killen insidan framför något tv-program?

Är det någon som får till sånt sex? Funkar det för någon, rent av extra bra? Eller måste ni ha mer uppvärmning?

Kram

Det funkar fint för oss. Vi har ganska ofta spontana snabbisar, liknande de du beskriver.

Under sommaren då frun ofta går utan trosor under klänningen så blir det oftare snabbisar, än vanlig sex i sängen.
  • Xzx

Vi gör sånt typ hela tiden - funkar Jätte bra! Hon gillar när jag tar för mig av henne och spontana grejer, och jag tycker om att följa impulser. Så vi är väl en bra matchning på det viset!

Kan vara allt ifrån att jag munknullar henne framför en serie till att jag kommer upp bakom henne i köket och tar henne eller går ned på henne medans hon sitter och pysslar med något. Väldigt härligt!

• riboflavin

Jag funkar så att jag kräver max 10 Sek "förberedelse" för att bli redo, och kan lätt "överraskas", Min sambo har svårare med det där. Det måste vara rätt stämning, ett visst pirr från början och inga andra distraktioner för att han ska gå igång.

Lite tråkigt kan jag tycka men alla fungerar ju olika.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Jl)

Ja flera gånger i veckan. Han och jag har varit tsm i drygt 2 år nu och sexet blir bara bättre med tiden. Både han och jag är extremt kåta av oss, har gärna sex flera gånger om dagen de dagar vi träffas. Han tar alltid en dusch efter jobbet/gymmet, då brukar jag gå in och suga av honom och han börjar fingra mig sen har vi sex i duschen. Har hänt flera gånger i bilen, både sex, oralt och handjobs. Om jag står och lagar mat kan han komma bakifrån och börja fingra mig eller om det är tvärtom kan jag runka av honom. Så ja det händer flera gånger i veckan. Majoriteten av våra sex börjar som spontana snabbisar men har vi tillfälle håller vi på rätt länge.

• Anonym (Kåtkille)
    Anonym (Kvinna 50 år) skrev 2018-01-29 16:06:19 följande:

Älskar snabbisar...blir tyvärr inte så ofta som jag vill då mannen har längre startsträcka ( eller kanske inte är lika intresserad )

Själv går jag igång direkt...hellre en snabbis än vänta på tillfällen.

Du är som jag då! Jag går igång direkt. Kan inte säga detsamma om frugan. Jag kan komma upp bakom henne och fingra henne kåt och får svaret inte sugen lr sluta. Vad gör man i sånt läget. När den står som ett spett?
  • Sharper

Trots 4 barn så funkar det ibland. Oftare på sommaren (under vintern är det lite kallt för att smyga ut i ladugården eller liknande) men det händer att vi snabbt låser in oss på toaletten eller i vårt sovrum när vi hör att barnen leker på övervåningen.

• Anonym (Nej)

För sex är ingen rättighet

• Anonym (?)
    Anonym (Nej) skrev 2019-03-13 19:09:44 följande:

För sex är ingen rättighet

Men kanske en skyldighet!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (?) skrev 2019-03-13 19:20:55 följande:

Men kanske en skyldighet!

Inte enligt lagen och vad folk skrivit på familjeliv
  • Anonym (Kåtåke)

Snabbisar är alltid välkommet! Näst intill omöjligt för frun att komma utan vibrator men det brukar lösas senare;) i soffan, bilen, även stannat vid vägkanten och gått in en bit i skogen :)

• Anonym (Karin)
    Anonym (Kåtkille) skrev 2019-03-13 18:52:56 följande:
    Du är som jag då! Jag går igång direkt. Kan inte säga detsamma om frugan. Jag kan komma upp bakom henne och fingra henne kåt och får svaret inte sugen lr sluta. Vad gör man i sånt läget. När den står som ett spett?
    Jag nekar sällan till en snabbis, men någon gång händer det. Då får han sköta det själv, han står och smeker mig och luktar på sina fingrar som har varit i fittan, bara doften av fitta får honom och komma.
  • Anonym (Kåtkille)
    Anonym (Karin) skrev 2019-03-14 06:21:05 följande:

Jag nekar sällan till en snabbis, men någon gång händer det. Då får han sköta det själv, han står och smeker mig och luktar på sina fingrar som har varit i fittan, bara doften av fitta får honom och komma.

Intresserad att snacka lite?
  • Underhill

Funkar absolut för mig...tror dock att min partner förbereder sig en del i tanken innan, när det väl blir av.

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Kan man ha annat?)

Ärligt talat med småbarn och stress kan man ha annat än snabbisar? Hade jag inte gillat det hade sexlivet vart en gång i halvåret typ??

• Underhill
    Anonym (Kan man ha annat?) skrev 2019-03-14 07:45:32 följande:
    Ärligt talat med småbarn och stress kan man ha annat än snabbisar? Hade jag inte gillat det hade sexlivet vart en gång i halvåret typ??
    Mja, visst är det fullt ös alltid :)...men visst kan man väl prioritera och se tillfällena. Men visst, det finns väl inte sådär jättemycket tid över för Marathon ligg :)
    E vi överens så kör vi
  • fjanten

Funkar utmärkt för oss. Vissa veckor är det svårt att få till det utan just snabbisar pang-på (småbarn och heltidsarbete + ett hus som såklart kräver sitt).

• Anonym (Karin)
    Anonym (Kåtkille) skrev 2019-03-14 06:38:14 följande:
    Intresserad att snacka lite?
    Är sällan här, vad vill du prata om?
Svar på tråden Snabbis spontant ”pang på” i vardagen, funkar det för dig/er?