• Anonym (gman)

    Tänder du på att suga kuk?

    Jag gör det i alla fall Kyss

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder du på att suga kuk?
  • Abbesthlm

    Det här verkar vara en gammal tråd men den fick mig att bli medlem så jag svarar i alla fall.

    Jag är 56 år gammal och sög kuk för första gången i cirka februari/mars 2022, så det är en ganska ny sexuell erfarenhet. 
    Det första som slog mig var att det är en väldig massa hårt arbete, jämfört med att slicka fitta. Obekvämt, jobbigt, svårt och man kan inte andas ordentligt! Så jag fick en ny respekt för kvinnor som suger, särskilt de som inte nödvändigtvis gillar det utan gör det för sin mans skull.
    Men jösses, vilken underbar känsla! Otroligt häftigt att leka, smaka, att ge njutning och få belöning i form av en kuk på bristningsgränsen, stönandet och att få känna och smaka på satsen.

    Så, ja, jag njuter i fulla drag av att suga kuk. Älskar att slicka fitta också men det är svårt att jämföra. 

  • Anonym (Claes)
    Abbesthlm skrev 2022-10-01 17:41:20 följande:

    Det här verkar vara en gammal tråd men den fick mig att bli medlem så jag svarar i alla fall.

    Jag är 56 år gammal och sög kuk för första gången i cirka februari/mars 2022, så det är en ganska ny sexuell erfarenhet. 
    Det första som slog mig var att det är en väldig massa hårt arbete, jämfört med att slicka fitta. Obekvämt, jobbigt, svårt och man kan inte andas ordentligt! Så jag fick en ny respekt för kvinnor som suger, särskilt de som inte nödvändigtvis gillar det utan gör det för sin mans skull.
    Men jösses, vilken underbar känsla! Otroligt häftigt att leka, smaka, att ge njutning och få belöning i form av en kuk på bristningsgränsen, stönandet och att få känna och smaka på satsen.

    Så, ja, jag njuter i fulla drag av att suga kuk. Älskar att slicka fitta också men det är svårt att jämföra. 


    Så coolt att du tagit steget, testat och njuter!

    Är 54 och har drömt om detta så länge jag kan minnas, men inte gjort slag i saken 
  • Anonym (Statistiker)

    Att 44% av männen i din "enkät" tänder på att suga kuk är en ganska bra markör för hur den här typen av enkäter överensstämmer med sanningen och hur man bör värdera dem. 


    Om alla hade det klart för sig är det en sak. Men forumdeltagare hänvisar till "enkäter" av det här slaget som "statistik". 

  • Abbesthlm

    Claes,
    Jag vet inte hur man svarar på inlägg här men skitsamma.
    För min del var det en nyfikenhet på något annorlunda och kinky som fick mig att testa. Jag har varit med transsexuella tjejer tidigare men aldrig med en "man". Och hade egentligen inte tänkt mycket på det, snarare har jag varit väldigt tveksam till män och bisexualitet, till och med tackat nej till trekanter där hon ville ha en man till.
    Men jag kan bara rekommendera det. Om du gillar det så är det fantastiskt och om du inte gillar det så är det bara att låta bli i fortsättningen.

  • Anonym (Transkvinnor)
    Abbesthlm skrev 2022-10-01 18:04:10 följande:

    Claes,
    Jag vet inte hur man svarar på inlägg här men skitsamma.
    För min del var det en nyfikenhet på något annorlunda och kinky som fick mig att testa. Jag har varit med transsexuella tjejer tidigare men aldrig med en "man". Och hade egentligen inte tänkt mycket på det, snarare har jag varit väldigt tveksam till män och bisexualitet, till och med tackat nej till trekanter där hon ville ha en man till.
    Men jag kan bara rekommendera det. Om du gillar det så är det fantastiskt och om du inte gillar det så är det bara att låta bli i fortsättningen.


    Transkvinnor är män
  • Anonym (Man)

    Min tjej blir sjöblöt när hon får suga kuk. Jag frågade henne om hon skulle vilja suga någon annans kuk och hon svarade att hon gärna gör det med. Så det är inte bara min kuk hon går igång på utan det är själva handlingen - att få suga kuk hon går igång på! 

  • Anonym (Claes)
    Abbesthlm skrev 2022-10-01 18:04:10 följande:

    Claes,
    Jag vet inte hur man svarar på inlägg här men skitsamma.
    För min del var det en nyfikenhet på något annorlunda och kinky som fick mig att testa. Jag har varit med transsexuella tjejer tidigare men aldrig med en "man". Och hade egentligen inte tänkt mycket på det, snarare har jag varit väldigt tveksam till män och bisexualitet, till och med tackat nej till trekanter där hon ville ha en man till.
    Men jag kan bara rekommendera det. Om du gillar det så är det fantastiskt och om du inte gillar det så är det bara att låta bli i fortsättningen.


    Tror att rätt många killar funderat på att suga kuk för att testa och stilla sin nyfikenhet
    Jag är absolut en av de många.

    Grattis att du vågar utforska, prova nytt,  ge & få njutning 
  • Abbesthlm

    Claes,
    Tack, och ja, det är nog många som funderar på det. Hoppas du stillar din nyfikenhet och att det funkar för dig, på ett eller annat sätt.

  • Anonym (Claes)
    Abbesthlm skrev 2022-10-01 18:39:51 följande:

    Claes,
    Tack, och ja, det är nog många som funderar på det. Hoppas du stillar din nyfikenhet och att det funkar för dig, på ett eller annat sätt.


    Tack
  • Anonym (MrsRobinson)

    Jag som är en mogen gift och livsbejakande Qvinna älskar att suga kuk. Allt från att smeka, mjölka, ret-slicka, kyssa, suga och deepthroata härliga kukar tills de exploderar och sprutar. Njuter av att svälja sperman från mina älskare. Jag har en förkärlek till unga virila styva kukar som snabbt kan ladda om för nya sprut. 

  • Abbesthlm
    Anonym (MrsRobinson) skrev 2022-10-01 19:30:59 följande:

    Jag som är en mogen gift och livsbejakande Qvinna älskar att suga kuk. Allt från att smeka, mjölka, ret-slicka, kyssa, suga och deepthroata härliga kukar tills de exploderar och sprutar. Njuter av att svälja sperman från mina älskare. Jag har en förkärlek till unga virila styva kukar som snabbt kan ladda om för nya sprut. 


    En kvinna i min smak! (På mer än ett sätt)
    Och så hittade jag knappen för att citera.
  • Lejon10
    Abbesthlm skrev 2022-10-01 17:41:20 följande:

    Det här verkar vara en gammal tråd men den fick mig att bli medlem så jag svarar i alla fall.

    Jag är 56 år gammal och sög kuk för första gången i cirka februari/mars 2022, så det är en ganska ny sexuell erfarenhet. 
    Det första som slog mig var att det är en väldig massa hårt arbete, jämfört med att slicka fitta. Obekvämt, jobbigt, svårt och man kan inte andas ordentligt! Så jag fick en ny respekt för kvinnor som suger, särskilt de som inte nödvändigtvis gillar det utan gör det för sin mans skull.
    Men jösses, vilken underbar känsla! Otroligt häftigt att leka, smaka, att ge njutning och få belöning i form av en kuk på bristningsgränsen, stönandet och att få känna och smaka på satsen.

    Så, ja, jag njuter i fulla drag av att suga kuk. Älskar att slicka fitta också men det är svårt att jämföra. 


    Jag var 52 första gången jag sög kuk
    en äldre homo man tog kontakt med mig 
    gillade smaken av kuk ,håller med dig lite jobbigt för käkarna o sedan kunna andas 
    har inte blivit mera gången men längtar att prova igen
    tände inte på hångel o kyssar .
  • Anonym (Sugarn)
    Lejon10 skrev 2022-10-03 09:39:23 följande:
    Jag var 52 första gången jag sög kuk
    en äldre homo man tog kontakt med mig 
    gillade smaken av kuk ,håller med dig lite jobbigt för käkarna o sedan kunna andas 
    har inte blivit mera gången men längtar att prova igen
    tände inte på hångel o kyssar .
    Jag är man och tänder något enormt på att suga kuk. Jag tror att det är min undergivenhet som tänder mig i denna kontext. Jag visar min undergivenhet genom att knäböja framför en man och tar hans kuk i munnen och suger tills han kommer i min mun. Mer undergivet kan det inte bli. 
Svar på tråden Tänder du på att suga kuk?