Plötsligt tappa intresse
Jag har träffat en man via en datingsite. I början var han väldigt intresserad, skickade otroligt fina meddelande med hjärta, pussar osv. Han var respektfull och artig. Frågade vad jag gjorde, önskade godnatt/morgon osv. Första gången vi träffades över fika hörde jag av mig först, han nämnde att jag var i helt annan liga än han och att han tänkte att han aldrig skulle få se mig igen. Han trodde alltså att jag var för snygg och för bra för honom.
Hur som helst, jag försökte verkligen bekräfta honom och vi träffades flera gånger. Senaste gången blev vi intima. Vi lagade mat, lyssnade på musik och myste. Han pratade mycket om sina barn, visade mig deras bilder och även andra familjebilder. Han visade mig sin samling och lite annat personligt.
Han föreslog att jag skulle sova över...men jag kände mig inte redo, det var trotts allt jag var där för första gången. Han skjutsade mig hem och sa samma kväll att han gärna ses igen och att det var en riktigt fin och trevlig kväll. Jag höll med och sa ungefär samma sak tillbaka.
Kommande fyra-fem dagar har vi bra kontakt som vanligt, något glesare dock men ok. Sedan så plötsligt börjar han svara med flera timmars mellanrum. Men sen också meddelanden blir utan pussar eller frågor om vad jag gör, alltså kalla och meningslösa. Han bara typ rapporterar att han ska sova och jobba, inget annat.
Eftersom vi messade mest via en app så blir jag frustrerad, att han ignorerar mig och inte åtminstone skriver vad problemet är, så jag tar bort appen. Sen dess har vi inte pratat. Vi har varandras nummer förstås och jag är säker på att han skrev något "meningslöst" till mig på appen men jag har tagit bort den. Samtidigt har jag svårt att släppa det här och vill veta vad hände...men har svårt att skriva något. Har låst mig på något sätt. Känner att om han hade velat ge mig ett avslut så hade han väl gjort det. Samtidigt går jag och funderar vad var det som hände att han plötsligt blev kall, har jag överreagerat, borde jag ha frågat vad är det som händer eller gjort något annat?
Kan nämna att vi båda är brända från tidigare relationer.
Vad hade ni gjort?