• Anonym (Igotyou13)

Vi på BC. Inget oseriöst

Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc?

Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv.

Kanske till o med börjar träffa någon här?

• Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst
  • Anonym (tjejpåbc)
    Anonym (Niklas) skrev 2018-06-28 18:39:14 följande:

Är du ifrån en större stad?

Ingen storstad men relativt stor. Fast bor nära en storstad så det öppnar ju upp lite möjligheter.
  • Anonym (Niklas)

Jag tror det är lättare att bo i eller i närheten av en större stad. Utbudet som finns på BC är nog större.

• Anonym (tjejpåbc)
    Anonym (Niklas) skrev 2018-06-28 20:36:23 följande:

Jag tror det är lättare att bo i eller i närheten av en större stad. Utbudet som finns på BC är nog större.

Ja så är det nog. Bor du i en mindre stad?
  • Anonym (Niklas)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-28 21:00:32 följande:

Ja jag bor i en mindre stad. Har ca 10 mil till en mellanstor stad i södra Sverige.

Vad har du sökt och träffat från BC?
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-28 21:00:32 följande:

Ja jag bor i en mindre stad. Ca 10 mil till en mellanstor stad i södra Sverige. Vad har du sökt och träffat från BC?
  • Anonym (tjejpåbc)
    Anonym (Niklas) skrev 2018-06-28 21:22:35 följande:

Ja jag bor i en mindre stad. Har ca 10 mil till en mellanstor stad i södra Sverige.

Vad har du sökt och träffat från BC?Ja jag bor i en mindre stad. Ca 10 mil till en mellanstor stad i södra Sverige. Vad har du sökt och träffat från BC?

Har främst sökt nåt regelbundet, nån att träffa ofta och även umgås med och inte bara sex. Sen har det blivit så att jag även har träffat vissa för endast sex. En kille tex har jag testat lite saker med som jag velat prova, men i övrigt hat vi ingen kontakt alls.

Har egentligen inte hittat det jag söker. Vill träffa nån med samma sexuella preferenser och vill liksom inte känna nån begränsning ;) Vill kunna träffas en helg och ha gränslöst med sex..
  • Anonym (Niklas)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-29 09:45:08 följande:

Har främst sökt nåt regelbundet, nån att träffa ofta och även umgås med och inte bara sex. Sen har det blivit så att jag även har träffat vissa för endast sex. En kille tex har jag testat lite saker med som jag velat prova, men i övrigt hat vi ingen kontakt alls.

Har egentligen inte hittat det jag söker. Vill träffa nån med samma sexuella preferenser och vill liksom inte känna nån begränsning ;) Vill kunna träffas en helg och ha gränslöst med sex..

Låter som en sund inställning. Vill du skriva privat?
  • Anonym (tjejpåbc)
    Anonym (Niklas) skrev 2018-06-29 13:28:28 följande:

Låter som en sund inställning. Vill du skriva privat?

Det skulle vi kunna göra :) Ålder på dig?
  • Anonym (Gammal medlem på bc)

Har varit medlem på bc men tig bort min för ett tag sen..

Visst hat man träffat roligt folk där.. men en del som skrev var rent av desperata..

Men saknar att ha bra sexkontakter.. kanske borde skaffa bc igen

• Vicand9090
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-29 21:54:47 följande:

Det skulle vi kunna göra :) Ålder på dig?

Du ser mig i fältet.
  • Anonym (Lysekil)

Är det nån i tråden som bor i eller i närheten av Lysekil?

Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst