Vi på BC. Inget oseriöst
Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc? 
Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv. 
Kanske till o med börjar träffa någon här?
Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc? 
Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv. 
Kanske till o med börjar träffa någon här?
Jag tycker det är svårt att klicka och liksom få till bra texter i medd. jag vet ju att jag är en schysst kille som vill att den jag träffar ska ha det bra och skönt, men ofta blir det nåt felformulerat eller jag blir het på gröten och vill ses. Det är tråkigt när man menar väl.
Man behöver verkligen inte skriva ett perfekt första meddelande, men det är bra om man skriver lite vad man själv söker, vad man gillar i presentationen man läst och något om sig själv. Behöver inte vara märkvärdigt, men utifrån det kan man ganska direkt känna om man vill prata vidare. Och man får ett seriöst intryck.  
Jag upplever att det är ganska jobbigt när alla vill ses direkt. Som nu har jag träffat närmare 10 st och orkar faktiskt inte mer. Nästa jag träffar ska det kännas riktigt bra med, vill inte lägga tid på grisen i säcken..
Jag försöker verkligen va ärlig och skriva att jag blir sådan ibland, att man ska hojta till och säga ifrån! 
Tyvärr så får man bara en chans. 
Jag tycker väl att en träff liksom ställer allt på sin spets och man vet om man har kemi och gillar varann.
Fast det är inte med alla som man kommunicerar bra i text. Flera utav de vänner jag träffat öga mot öga kan jag inte sms:a mer än högst sporadiskt med, eftersom den kommunikation helt enkelt inte fungerar med dem.
Samma problem uppstår också om man först träffas och sen plötsligt går över till en massa textande. De relationerna tenderar ofta att rinna ut i sanden. Vad var det för mening med att träffas om sen bara skulle texta?
Bc är nog sämsta sidan om man som kille vill träffa någon.
Har fått kontakt med några tjejer där men de fegarur när det är irl dax eller så vill de ha pengar till hotellrum i större städer nära där jag bor, fast vi bor max en timme ifrån varandra.
Fick knulla betydligt mer när man hängde på vanliga datingsidor.
Fast det är inte med alla som man kommunicerar bra i text. Flera utav de vänner jag träffat öga mot öga kan jag inte sms:a mer än högst sporadiskt med, eftersom den kommunikation helt enkelt inte fungerar med dem.  
Samma problem uppstår också om man först träffas och sen plötsligt går över till en massa textande. De relationerna tenderar ofta att rinna ut i sanden. Vad var det för mening med att träffas om sen bara skulle texta?
Bc är nog sämsta sidan om man som kille vill träffa någon. 
Har fått kontakt med några tjejer där men de fegarur när det är irl dax eller så vill de ha pengar till hotellrum i större städer nära där jag bor, fast vi bor max en timme ifrån varandra. 
Fick knulla betydligt mer när man hängde på vanliga datingsidor.
Som singel har jag aldrig varit aktiv på BC. Däremot hade vi som par förmodligen nybörjartur när vi la upp en profil då vi fick träff på vårt första och enda försök.
Är det så? Om man kan respektera att man vill vänta att ses är det fine. Men tjat går bort. Sen håller jag helt med dig, innan träff vet man inte helt. Men vill connecta lite först via text.