Vi på BC. Inget oseriöst
Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc? 
Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv. 
Kanske till o med börjar träffa någon här?
Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc? 
Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv. 
Kanske till o med börjar träffa någon här?
Alltså
Visa intresse kan man ju såklart alltid göra :)
Förlora har man inte alls något att göra, även om det tar lite väl lång tid att visa intresse osv... :) Men såklart får man kämpa.
Ok, så under 40 år är inte för gammalt, för de känns att kvinnorna oftast söker efter dem där unga vältränade killarna? haha. 
Men om du som tjej, uppskattar, vad är procentsatsen på kvinnor/män där idag så att säga?
5-10% tjejer? :)
Alltså 
Förlora har man inte alls något att göra, även om det tar lite väl lång tid att visa intresse osv... :) Men såklart får man kämpa. 
Ok, så under 40 år är inte för gammalt, för de känns att kvinnorna oftast söker efter dem där unga vältränade killarna? haha.  
Men om du som tjej, uppskattar, vad är procentsatsen på kvinnor/män där idag så att säga? 
Hehe
Vilken gissning, prickade helt rätt. Vad bra då :)
Men får jag fråga hur gammal du själv är och vart du bor?
Menar, jag med mina snart 40 år, mognad och all erfarenhet, det kanske är så mycket jätte unga tjejer där på plats :)
Jag upplever dessvärre BC som mer o mer oseriöst.
Fler fejkprofiler än för ngra år sedan.. Trist. 
Det var en bra sida tidigare.
Men runt de 40 är inga bekymmer.. ge dig in i leken igen 
Jag känner att sidan blivit sämre. Det är mycket "Professionella" tjejer där. Kapningar av mail etc. Färre seriösa enkla individer upplever jag.
Tre stycken fikor/luncher som inte ledde till något mer, efter säkert över tusen kontaktförsök. Inte det lättaste att nå fram när antalet manliga konton är tio gånger fler än antalet kvinnliga. Dra sedan bort de rent lesbiska och fejkkonton därtill samt prostituerade.
76.7 mot 7.9
member.bodycontact.com/pages/misc/statistics.php
Alltså
Hehe 
Vilken gissning, prickade helt rätt. Vad bra då :) 
Men får jag fråga hur gammal du själv är och vart du bor? 
Menar, jag med mina snart 40 år, mognad och all erfarenhet, det kanske är så mycket jätte unga tjejer där på plats :)
Tre stycken fikor/luncher som inte ledde till något mer, efter säkert över tusen kontaktförsök. Inte det lättaste att nå fram när antalet manliga konton är tio gånger fler än antalet kvinnliga. Dra sedan bort de rent lesbiska och fejkkonton därtill samt prostituerade.  

Ja, flertalet kvinnor jag pratat med där verkar bli äcklade av att bli behandlade som objekt. Så jag tycker det är jättekonstigt att inte lyckas nå fram någon gång så som jag anstränger mig för att inte göra så. Väldigt många skriver också att de inte gillar dick pics, men du menar kanske att det lyckas bättre om jag ändrar strategi eller?