Är detta en kackerlacka??!!?
Är det här en kackerlacka eller??? Ljusbrun med något konstigt vitt streck på ryggen, 6 håriga ben, 2 antenner, ca 1 cm lång. Hittade den i katternas vattenfontän. Jag panikar!!!!
Är det här en kackerlacka eller??? Ljusbrun med något konstigt vitt streck på ryggen, 6 håriga ben, 2 antenner, ca 1 cm lång. Hittade den i katternas vattenfontän. Jag panikar!!!!
Jag tycker faktiskt att det ser ut som en kackerlacka, eller "blattes" som vi säger här i Frankrike, det är en liten mindre kackerlacka. Man kan se det på spröten tycker jag, men förstås så kan jag ha fel!
Ni gjorde helt rätt i att inte döda den utan bara kasta ut den. Krossar man den och det är en hona så kan äggen fortfarande överleva och sen blir till hundratals kackerlackor.
Jag hatar också kackerlackor så jag vet hur det känns!
Har du sett några fler sen dess? Bara för att man ser en betyder inte att man har jättemånga, det kan vara en ensam bara :)
Det var en kackerlacka :?( mår så fruktansvärt dåligt, vågar knappt vara i lägenheten längre! Anticimex kommer nästa vecka med fällor. Är i upplösningstillstånd.
Det var en kackerlacka :?( mår så fruktansvärt dåligt, vågar knappt vara i lägenheten längre! Anticimex kommer nästa vecka med fällor. Är i upplösningstillstånd.
Nä jag vet att de inte är direkt farliga men de sprider sjukdomar och är så äckliga :( är livrädd att de ska komma upp i sängen som någon skrev, vill bara kräkas på detta. Hur kan jag ha sådan otur?? Det måste vara jätteovanligt
Nä jag vet att de inte är direkt farliga men de sprider sjukdomar och är så äckliga :( är livrädd att de ska komma upp i sängen som någon skrev, vill bara kräkas på detta. Hur kan jag ha sådan otur?? Det måste vara jätteovanligt att ha två ohyror samtidigt!
Nä jag vet att de inte är direkt farliga men de sprider sjukdomar och är så äckliga :( är livrädd att de ska komma upp i sängen som någon skrev, vill bara kräkas på detta. Hur kan jag ha sådan otur?? Det måste vara jätteovanligt
Tvi vale :( men blir de många eller? Är livrädd att vi har ett bo någonstans :(
Nä kissarna är innekatter så det är inte så tyvärr.
Tvi vale :( men blir de många eller? Är livrädd att vi har ett bo någonstans :(
Nä kissarna är innekatter så det är inte så tyvärr.