Är detta en kackerlacka??!!?
Är det här en kackerlacka eller??? Ljusbrun med något konstigt vitt streck på ryggen, 6 håriga ben, 2 antenner, ca 1 cm lång. Hittade den i katternas vattenfontän. Jag panikar!!!!
Är det här en kackerlacka eller??? Ljusbrun med något konstigt vitt streck på ryggen, 6 håriga ben, 2 antenner, ca 1 cm lång. Hittade den i katternas vattenfontän. Jag panikar!!!!
Inget, man blir aldrig av med dem.
Har du någon tydligare eller inzoomad bild?
Vi har redan problem med dammlöss och har kontakt med hyresbolaget pga det. Vår lägenhet har troligtvis något fel med ventilationen då luften är fruktansvärt tung och fuktig så antagligen är det därför diverse ohyra kommer till oss :( men alltså kackerlackor är det värsta som finns, jag går snart i bitar!
Har du någon tydligare eller inzoomad bild?
Köp en fälla, kommer det inte dit fler så är det inte ett problem.
Köp en fälla, kommer det inte dit fler så är det inte ett problem.
Har mailat bilden till Anticimex. Väntar på återkoppling. Knappt kunnat sova i natt, fy fan!
Ser ut som en orientalisk kackerlacka tycker jag.
Tycker inte det ser ut som en kackerlacka...
Jag hade problem med kackerlackor i en lägenhet när jag bodde i Italien... Hela golvet kröp nattetid och jag fick dem till och med i sängen... Väldigt otrevligt... Spelade ingen roll vad jag gjorde då jag hade ofräscha grannar så kackerlackorna kryllade i trapphuset och glipan under dörren var som en motorvägstunnel för dem... Fanns inget att göra blev aldrig av med dem...
Var rädd att få med dem när jag flyttade men min nya lägenhet klarade sig helt och hållet
I vilket fall som helst tror jag inte du behöver oroa dig, tycker som sagt var inte att det ser ut som en kackerlacka utan ser ut som en vanlig skalbagge...