Vi som gör äd 2018!
Det blev 10, 9 mogna befruktade och nu på dag 2 är det 7 kvar. De tror det finns möjlighet å få blasto, vi får se imorgon hur vi gör.
Det blev 10, 9 mogna befruktade och nu på dag 2 är det 7 kvar. De tror det finns möjlighet å få blasto, vi får se imorgon hur vi gör.
Ja, här är det v12-14. Jag är mitt i v13 nu. Håller med Undrande Sökare, man slutar inte oroa sig. Man bara oroar sig för nya saker hela tiden Jag vågar nog inte glädja mig helt förrän jag har ett friskt barn i famnen. Men så var det inte med sonen, då var jag borde glad o orolig hela tiden. Nu pga blödning och att jag mår pyton varken kan eller vågar jag riktigt vara glad och hoppas på att det ska gå bra...Än...
Jag brukar få SMS efter lunch.. så många timmar kvar.... Kan knappt jobba
Okej, nu kom svaret. 320 IE/L. Det är väl bra?!
Måste man fylla i en massa detaljer om sin hälsa och sånt för att få resultatet korrekt bedömt, eller räcker det med den siffran?
Hur har det gått för er då Lovsan och Flowerpower?
Jag väntar på remiss, MVC hade glömt skicka in den...
Inga nyheter här än
Kolabönan- Låter bra, ta fler hcg om du vill för egen del om du vill se hcg öka. Annars vänta på vul 15 juli.
Flowerpower - Hur har det gått för dig? Har ditt sms kommit nu?
Lovsan- Har det gått bra med vul hos läkaren?
Förstår att det är nervöst.
Nej, det är jättejobbigt. Jag tror att det är kört nu. Det har inte hänt tidigare, har de glömt mig? missat mig? tappat bort mitt blod?
Flowerpower - OM ditt blod inte kommit fram till labbet och Posten slarvat bort det, så kräv att du får ta ett nytt prov nästa vecka utan extra kostnad tycker jag.
Håller med dig att det är konstigt att du inte fått nått sms nu, det är ju fredag kväll och klockan är snart 17.00....