Varför ska mannen ta första steget?
Spelar det nån roll vem som tar första steget, eller är det upp till mannen?
Spelar det nån roll vem som tar första steget, eller är det upp till mannen?
Det ären storskillnad på att dominera och att ta ett initiativ.
ett initiativ är att visa och att tala om vad man vill.
Och det är ingen svensk kvinna som vågar göra det.
En kvinna som inte dominerar, men tar kontrollen
är lättare att hitta i Afghanistan en i Sverige tyvärr.
Alla tänder inte på dominans
utan dem flesta män vill bara ha jämnställd sex
vilket inte svenska kvinnor förstår,
För kommer det det till sex
så skall kvinnan ha 100%
Det är väldigt storskillnad
mot ute i den stora värleden.
Ja men att kvinnorna ska ta initiativ istället för männen borde kunna anses som dåligt
Kan du inte berätta lite mer om varför tjejer drar sig för att ragga på mig?
Du verkar ju trots allt rätt insatt!
Kan du inte berätta lite mer om varför tjejer drar sig för att ragga på mig?
Du verkar ju trots allt rätt insatt!
Har aldrig här någon säga att kvinnor aldrig någonsin tar första steget, jag har därmot hört många män säga att det sker sällan.
Det har med jämställdhet att göra efterom att män färväntas ta initiativet hör ihop med könsroller. Och eftersom jämställdhet strävar efter att få bort könsroller så borde det rimligtvis gälla även denna.
Det är helt otroligt vilka slutsatser du kan dra efter att ha läst en mening på ett forum! Tror många psykologiforskare och relationsexperter skulle vara Extremt intresserade av din, som man, avgrundsdjupa kunskap om tjejers interaktioner och relationer!
Det är helt otroligt vilka slutsatser du kan dra efter att ha läst en mening på ett forum! Tror många psykologiforskare och relationsexperter skulle vara Extremt intresserade av din, som man, avgrundsdjupa kunskap om tjejers interaktioner och relationer!
Kvinnan söker ögonkontakt ler och sänker sedan blicken. Det är allt hon behöver göra. Är mannen intresserad så är det upp till honom att ta nästa steg.
Kvinnan söker ögonkontakt ler och sänker sedan blicken. Det är allt hon behöver göra. Är mannen intresserad så är det upp till honom att ta nästa steg.