Letrozol
Jag ser oxåå ett streck :) men väldigt svagt vänta in mensen o sen ta ett digitalt för ovitrell kan ge falska pluss i upp till 10 dagar!
Jag ser oxåå ett streck :) men väldigt svagt vänta in mensen o sen ta ett digitalt för ovitrell kan ge falska pluss i upp till 10 dagar!
Jo jag vet ju det med Ovitrelle men tiden har gått över 10 dagar så borde inte vara den.... men såklart avvaktar jag. BIM 24/5
Min kära vänner, om testet nu är positivt varför är det då så svagt? Beror det på att det e taget lite för tidigt o hcg nivån är låg eller vad kan det bero på?
God morgon!
Hade ett graviditetstest från graviditetskollen.nu så gjorde ett test nu på morgonen. O där ser jag inget streck. Bara kontrollstrecket.....
Så jag avvaktar nog lite med till med det digitala CB testet. BIM är ju imorgon så avvaktar lite till med att ta. Har lång jobbhelg framför mig så borde gå lätt att inte tänka på detta hela tiden
Finns det fler här inne som tagit Ovitrelle sprutan o sedan plussat?
Hur långt efter gjorde ni ett graviditetstest?
Idag var det rosa på pappret så ni får vi se om mensen e på ingång då :-/
Inget test idag heller. Brukar gå på en dag.
Men å andra sidan kanske det inte behövs nu
Har du bim nu??
Hoppas det rosa inte betyder mens
Vet inte om jag skrev det hör förut men det blev error i mitt huvud idag efter att blödningarna kommit.
Jag har ju då fortfarande inte fått hem graviditetstestet av någon konstig anledning.
Men hur tycker ni att jag ska göra, ska jag ta graviditetstestet om det kommer hem imorgon om nu blödningarna inte ökar såklart. Eller betyder detta att det ändå inte blir någon graviditet?
Hur skulle ni gjort?
Det är inte alls mycket blod. Ljusrött mest slemmigt. Inte blod varje gång jag går på toaletten.
Magkänslan säger annat men man hoppas väl in i det sista liksom.
Just nu har jag en binda. Brukar använda tampong för jag alltid har så riklig mens. Får byta tampong kanske 3 st på 1 timme. Idag har jag bytt binda 2 ggr hittills......
Men försöker intala mig att det e över för denna gång o jag vill försöka så fort som möjligt igen....
Men ack så tungt allt känns.... jag har gråtit så mycket idag o tyckt synd om mig själv . Men snart e jag väl på fötter igen
Tack för att ni finns
Nä, det e sant. Men det här är utan tvekan min vanliga mens o värken är oxå den samma. Det är rena Niagarafallen .
Så jag tror absolut inte att det är någon liten där inne.
Det blöder alldeles för mycket.... tog av mig trosorna o det bara rinner färskt blod längs benen. Som om någon satt på kranen
Hoppas nästa gång e min tur. Mådde så dåligt igår o grät mig igenom dagen. Hoppades för mycket denna gång
Nu ska jag försöka ha tankarna på annat för hjärnan har gått på högvarv o jag är helt slut. Glömmer saker o vimsig. Så nu är mensen här. Det är jobb helg.
Ha det bäst, hoppas vi kan fortsätta följas åt