Letrozol
Efter att ha haft jätte mycket blödningar som bara ökat o inte minskat något fick jag idag svar på varför
Det blev inte som jag ville

Efter att ha haft jätte mycket blödningar som bara ökat o inte minskat något fick jag idag svar på varför
Det blev inte som jag ville

Hur går det för er??
Ledsen för dig?? :(
Men skönt att du får kollat dig, när ska du va där?
Går la inte känns det som
Men ska ha Äl nu i dagarna
men om det är utomkveds så måste ju det följas upp?
vad menar du med kusiner? Får inte ihop meningen. :)
Jag har haft utomkveds.
Men när skulle du haft mens??
Har du tagit gravtest?
Ta inte provera om du e osäker
Hej
Hur går det för er???
Hoppas du är gravid igen då :)
Hört andra som fått på cb digital menas andra tester inte visat nåt..
Jag har bim nu & det känns som mens på g
Neg gravtest igår :(
Vet ni hur länge i streck man får äta letrozol??
Mensen kom strax efter inlägget :(
Letrozol funkar ju för mig jag får ju ägglossning & mens nästan exakt 2 veckor efter äl. Dock blir jag inte gravid. Men nu har jag bara två gånger kvar som räcker i två cyklar. Sen får jag inte mer :(
Då vet jag ju att ägglossningen inte kommer varje månad eftersom jag vet att jag inte får det utan tabletter :(
De första omgång gjorde jag det. Plus utslag på ältestet & djävulsk smärta 2 v innan mens
Utan tabletter har jag inte äl varje månad
Hur går det för er alla?
Vilken dag i cyklen har ni fått äl med letrozol(pergotime)?
Jag har tidigare fått dag 14, 16 och 16.
Idag är jag på dag 16 och inget tyder på att äl ens närmar sig så jag vet inte om jag bara ska ge upp och vänta på en blödning.
Okej men har du koll när ditt ägg har vuxit tillräckligt så att du kan säga vilken dag du tar sprutan?
Vi vet inte hur min kropp reagerar på medicinen nu. Detta är bara andra försöket. Första blev det inga ägg på. Nu andra är det dag 17 och inget utslag på äl test än. Gyn har semester så får inget vul denna cykel. Ökad dos nu på andra försöket.