BF November 2018
Hej!
Jag har precis plussat på stickan och borde vara i vecka 5.
Finns det fler där ute med BF i november som vill följas åt? <3
Hej!
Jag har precis plussat på stickan och borde vara i vecka 5.
Finns det fler där ute med BF i november som vill följas åt? <3
Hej!
Jag har också bf 27 november, är i vecka 7 (6+0) nu med första barnet!
Skulle jättegärna också vilja va med i den hemliga gruppen om det fortfarande finns plats 
Hej!
Skulle jättegärna också vilja va med i den hemliga gruppen om det fortfarande finns plats
Hej!
Jag tror att jag har BF 16/11 och skulle jättegärna vara med i facebookgruppen :)
Min mail är: amandaullman@outlook.com
Hej!
Jag vill vara med!!! :)
BF 29/11
Kajsa.e.svensson@gmail.com
Hej!
Jag tror att jag har BF 16/11 och skulle jättegärna vara med i facebookgruppen :)
Min mail är: amandaullman@outlook.com
Jag vill vara med!!! :)
BF 29/11
Kajsa.e.svensson@gmail.com
Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i gruppen med! Är i vecka 8+6 nu... Så runt 21nov har jag bf om allt går som det ska. Vi fick ett missfall i v13 i Dec - 17 så är konstant orolig just nu. Men försöker intala mig att det går bra denna gång. Vore roligt att ha lite tjejer att bolla tankar med.
Min mail är
jessica.gangszther@hotmail.com
Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i gruppen med! Är i vecka 8+6 nu... Så runt 21nov har jag bf om allt går som det ska. Vi fick ett missfall i v13 i Dec - 17 så är konstant orolig just nu. Men försöker intala mig att det går bra denna gång. Vore roligt att ha lite tjejer att bolla tankar med.
Min mail är
jessica.gangszther@hotmail.com
Skriv pm till mig!
Gärna ska ja Maila min adress?
Jag vill vara med!!! Bf 26/11 2018. Mailadress hannah_niklasson@hotmail.com