BF November 2018
Hej!
Jag har precis plussat på stickan och borde vara i vecka 5.
Finns det fler där ute med BF i november som vill följas åt? <3
Hej!
Jag har precis plussat på stickan och borde vara i vecka 5.
Finns det fler där ute med BF i november som vill följas åt? <3
Jag plussade den 22.3, går in i vecka 5 imorgon. Kul att följa med här! Mitt första barn på kommande så allt är nytt.
Grattis allihopa!! Vi fick också ett plus igår! Ett oväntat sådant efter att med första barnet aktivt försökt i 1,5 år innan det gick. Hon är nu är 8 månader. Kanske kom det lite snabbare än vad som skulle ha varit praktiskt men vi känner oss så välsignade :)
Någon som är intresserad av att starta en hemlig facebook-grupp och följas åt där? En lite mindre med begränsat antal i.
Grattis allihopa!! Vi fick också ett plus igår! Ett oväntat sådant efter att med första barnet aktivt försökt i 1,5 år innan det gick. Hon är nu är 8 månader. Kanske kom det lite snabbare än vad som skulle ha varit praktiskt men vi känner oss så välsignade :)
Någon som är intresserad av att starta en hemlig facebook-grupp och följas åt där? En lite mindre med begränsat antal i.
Hej alla lyckostar!
Plussade också igår, svagt men ändå..
Har en son som snart fyller sju och blev till snabbt och lätt, men syskonet har låtit vänta på sig.. Försökt aktivt i drygt ett år.. Första graviditeten kände jag ett stort lugn, hade inte planerat att bli med barn så fort och det var inte lika mycket på spel.. Nu är det svårt att slappna av känner jag, oro för missfall och komplikationer nu när man vet hur svårt det kan vara att få till ett plus.. Är dessutom mitt i en influensa, och det gör inte oron mindre..
Vad har ni för symptom så här långt? Jag borde vara i ca v. 4/5, och har lite ömmande bröst och känner att det drar i sidorna av magen, mest på höger sida.. Inget illamående dock som varit helt överväldigande i tidigare graviditeter.. Spännande att det kan vara så annorlunda..
Inte mkt symptom alls, trötthet o trög i magen. Men hade i princip inga symptom förra graviditeten heller så hoppas det fortsätter så. Längtar såååå tills man får mage o känner sparkar :)
Jag ska bara lista ut hur man gör först då! Haha...
Haha skönt att jag döpte mitt inlägg med en röd gubbe.. Jag behöver era mailadresser, eller användarnamn på Facebook för att bjuda in er i gruppen! Och sen sätter jag stopp någon gång när vi är ca 25-30 (?)