Inlägg från: Anonym (AL- Kvinna 35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (AL- Kvinna 35)

    Varför vill inte jag ha sex nu när HAN äntligen vill?

    Precis som NELJ skriver så föds ju lust av lust.

    Om man går från 0-100 på en minut så är det inte så konstigt att man skriker stopp! Men ligger man där på 50 lite konstant så är det inte så långt kvar till 100, om du förstår vad jag menar?

    Man måste ju visa varandra ömhet och kärlek även utanför sängen, annars så kommer man ju aldrig ha lust. Börja där. 
    Har nu kramats och kyssts lite under dagen så känns det ju mer naturligt att det övergår till sex sen...

  • Anonym (AL- Kvinna 35)
    Anonym (Kendra) skrev 2018-03-14 10:27:02 följande:
    Köper det du skriver och håller med i varje ord! Fast jag har gått omkring och varit på "50" konstant sedan vi flyttade ihop, och det är då jag blir frustrerad och besviken när jag typ aldrig får gå upp på "100" och han verkar ligga närmare "0" och jag är den som konstant är lite småkåt och hoppas få sex.

    Vi kramas och kelar mycket, sover oftast sked osv. Men han vill bara kyssas som förspel innan sex. Och han tar det som att jag vill ha sex om jag kysser honom (vilket inte alltid är fallet).
    Då handlar det ju mer om dålig kommunikation, eller?

    Du måste göra det klart för honom att du gärna vill ha lite ömhet (kyssar) i vardagen, men att det kanske inte behöver betyda att du vill ha sex på stört? Att du vill behålla er attraktionskraft gensemellan för att på sikt kunna ha sex lite oftare än en gång var tredje vecka. 
Svar på tråden Varför vill inte jag ha sex nu när HAN äntligen vill?