Beräknat september! Följas?:D
Hoppar också in här, är i vecka 17
Efter två år av försök så hände det när vi båda minst anade det, alltid fått höra hur enkelt och lätt det ska vara att bli gravid när man är ung så efter att tiden gick så tror jag att vi båda gav upp det och försökte lägga fokuset på något annat istället. Jag började studera och han la fokuset på karriären, jag blev färdig med studierna precis i samma veva som jag blev gravid och fick därefter en fast tjänst vilket är så skönt! Den enda oron är att jag på denna tiden inte kommer hinna jobba ihop en föräldrapenning då jag började min tjänst i mars och är beräknad den 23e september... men vi kunde bara inte förmå oss att göra abort nu när vi äntligen blev gravida. Jag tror stressen och ångesten kring det i början av graviditeten tog bort fokuset kring att jag faktiskt var gravid så fram till nu har jag levt på livet som vanligt utan att på något sätt känna mig gravid men det kommer väl när man börjar känna rörelser
Ska på rul om två veckor och då också ta reda på kön, har inga aningar alls om vad det kan vara för något som befinner sig där inne så det ska bli kul!