• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-21 20:13:13 följande:

Önskar analys hjälp! Vet inte hur jag ska tyda detta. Här är kvällens test (jag som trodde jag skulle klara av att vänta på BIM..). Vad tror ni? Min sambo säger att vi inte ska våga tro ngt, att det ser för svagt ut.

Tycker också att jag ser något?
  • Ereya
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-21 20:13:13 följande:

Önskar analys hjälp! Vet inte hur jag ska tyda detta. Här är kvällens test (jag som trodde jag skulle klara av att vänta på BIM..). Vad tror ni? Min sambo säger att vi inte ska våga tro ngt, att det ser för svagt ut.

Omg det är ett plus, nu får jag gråta!
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-21 17:09:34 följande:

Jag älskar din kämparglöd och att du inte viker dig! Ditt plus kommer när som helst ;) har du fortsatt att blöda under dagen?

Tack kära du! Jo jag har ju det, men nu har det stannat av lite. Fy fan jag är helt sänkt, själen gick typ sönder haha :( jag vill så gärna få mitt plus!
  • Ereya

Blir så glad över alla era plus <3 Grattis tjejer!

Nu slutade jag typ blöda, efter ca 16 timmar. Men brösten ömmar inte mer och jag har ingen molvärk, det hade jag knappt heller när blödningen började. Jag ser det som ett missfall men visst sker mirakel, riskornet kanske trots allt hänger kvar där inne. Även om jag tvivlar på det. Vi ser väl. Kanske är det inte kört <3

• Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-21 20:58:12 följande:

Omg det är ett plus, nu får jag gråta!Tack kära du! Jo jag har ju det, men nu har det stannat av lite. Fy fan jag är helt sänkt, själen gick typ sönder haha :( jag vill så gärna få mitt plus!

Tror du det är ett plus för mig?! Är orolig för spökstreck så vågar knappt tro det. Är så ledsen för dina blödningar, jag håller mina tummar så hårt för att risgrynet stannar där inne för er <3
  • Träningsglad
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-21 21:47:17 följande:

GRATTIS!!

Tack!! Är så himla glad! Hade negativt test i lördags men nu så ????. Hade du också plussat?
  • Syskonlängtan91
    Träningsglad skrev 2018-05-21 22:19:43 följande:

Tack!! Är så himla glad! Hade negativt test i lördags men nu så ????. Hade du också plussat?

Så underbart!! Är inte säker, min bild är lite längre upp:) det är ett ljust streck men vågar inte tro helt innan det är lite starkare. Kroppen känns dock gravid, ömma bröst, illamående och hormonell, haha. Hur känner du i kroppen?
  • Träningsglad
    Ereya skrev 2018-05-21 21:32:19 följande:

Blir så glad över alla era plus <3 Grattis tjejer!

Nu slutade jag typ blöda, efter ca 16 timmar. Men brösten ömmar inte mer och jag har ingen molvärk, det hade jag knappt heller när blödningen började. Jag ser det som ett missfall men visst sker mirakel, riskornet kanske trots allt hänger kvar där inne. Även om jag tvivlar på det. Vi ser väl. Kanske är det inte kört <3

Håller tummarna för er! <3
  • Träningsglad
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-21 22:25:22 följande:

Så underbart!! Är inte säker, min bild är lite längre upp:) det är ett ljust streck men vågar inte tro helt innan det är lite starkare. Kroppen känns dock gravid, ömma bröst, illamående och hormonell, haha. Hur känner du i kroppen?

Det ser ut som ett svagt streck. Hur många dagar innan BIM är du nu? Jag har haft massa symptom i en vecka. Har haft molvärk i ryggen, trötthet och sen igår har brösten växt och blivit ömma. Har känt mig så dum om jag bara inbillat mig så var helt fantastiskt att få plusset idag. Det är på första försöket för oss. Helt otroligt trots att jag hae cysta och oregelbunden cykel. Håller verkligen tummarna för dig!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?